Tudor Only deel V

Heel mooi. Waar is dit?

1 like

Dat is idd ook wat @bouke al had opgemerkt. Waar stond deze foto eigenlijk?

1 like

Timeandtidewatches gewoon via Google afbeeldingen te vinden ook nog wel horloges in het geheel. Volgens mij was deze ook in zwart/grijs maar kan ik zo snel niet vinden. Nu kun je via de tudor site je eigen black bay samen stellen maar de keuze is zo nog vrij beperkt. Ik vind de dials wel geslaagd geeft het een meer speels karakter

2 likes

Gileppe in Belgie. Stuwmeer.

. .

24 likes

Prachtig zeg! Nooit geweten dat zoiets in de Ardennen te vinden is.

leuk horloge ook trouwens :wink:

2 likes

Wellicht leuk om te lezen op deze zondagmiddag. :hugs: Ik vond het schrijven in ieder geval wel leuk. :v:

8 likes

We zijn wel meer stuwmeren in de Ardennen :grin:

1 like

Ja grappig…. Ik ben redelijk veel in de Ardennen geweest. Mountainbiken en wandelen. Maar op de een of andere manier ben ik die meren nooit tegen gekomen :joy:. Toch maar eens bewust een route langs zo’n meer plannen.

2 likes

Mijn beste,

Het is de 39 mm variant!!
De 36 mm vond ik te klein.
En bij de 39 mm variant vind ik de verhouding van de band (lugs 21) beter opgaan in het horloge als geheel. :watch:

Mijn polsmaat is 19 cm

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Staat inmiddels wel in het blauwe gedeelte :+1:t2:

12 likes

Mijn 58 eindelijk teruggekregen van mijn schoonvader :grinning_face_with_smiling_eyes:

Lekker sportief zo, maar ik denk dat ik de stalen band toch iets mooier vind staan.

12 likes

Mijn beste,

Heerlijk met mijn nieuwe Tudor het bos in!!
We hebben er van genoten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

25 likes

Hoewel het wel een beetje fout is, wellicht vrouwelijk of kitsch, vind ik dit er wel waanzinnig mooi uitzien.
Zal alleen wel 5k+ kosten

Mijn beste,
Ik vind dit een erg gaaf model evenals de andere configuratie varianten. Erg mooie band ook. Je ziet ze weinig op het forum.
Geniet ervan!

2 likes

Ik vind het er ook mooi uitzien. Persoonlijk hoeven voor mij de diamanten niet rondom. Maar de wijzerplaat en diamanten uurmarkeringen vind ik zeer goed geslaagd tevens op dit model ook de verstelbare clasp wat een dik pluspunt is.

1 like

Mijn nieuwe GMT

32 likes

Prachtige Tudor! Veel plezier er mee, wat zo te lezen gaat lukken.

1 like

Leuk om te zien dat er weer zoveel nieuwe Tudors te verwelkomen zijn! Heel tof :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Vindt zelf de 58 ook het mooiste op staal . Maar met een andere band is het altijd gelijk een heel ander horloge . Dat is ook wel de kracht van de 58 alles staat dit horloge .:ok_hand:

1 like

De gmt is er gekomen dankzij de mooie foto’s van de gmt door @Erik11 en @Sonofalange :blush:

2 likes