Tudor Only deel V

8 likes

Nee, schijnbaar moet je de belasting betalen voordat ie Dubai verlaat.
Woensdag besteld, zou maandag hier afgeleverd moeten worden. Dat vind ik vrij snel helemaal vanuit daar.

2 likes

Ah ja. Ik heb de 23e in de avond besteld, snachts de boel over gemaakt qua additionele kosten. Vandaag ontvangen. Hij zou bij mij ook maandag pas komen!

1 like

Ik zou hem toch ook gewoon dragen, beaten moet je niet doen maar je moet er wel van genieten. Schrik voor krasjes zorgt op den duur voor een slecht gevoel bij het dragen, niet meer dragen en dan denk je wat ligt dat geld daar te doen en dan kun je hem beter meteen doorverkopen.

3 likes

Vanavond de Pelagos van @SSFS om de pols geslagen. Wat een leuk gezicht om hem even naast een ver familielid te leggen.

12 likes

Niet beaten? Jawel man, lekker leven en genieten. Jij draagt het horloge, niet andersom.

Als je dat niet lukt dan is het ding denk ik te duur voor je om onbezorgt om te slingeren. Dan lekker wat nemen waar je je wel fijn bij voelt om te dragen :+1:

5 likes

Het is ook mijn duurste horloge maar draag hem het meeste . Is al drie maal mee op vakantie geweest ook gewoon de zee er mee in .
Tja al zou er een krasje opkomen dan weet ik in iedergeval dat ik hem gedragen heb .

5 likes

Wat is beaten, doe er vanalles mee maar bij klussen draag ik wel wat anders. Je moet niet onnodig zorgen voor schade imo. Dat bedoelde ik.

2 likes

Precies. Daar heb ik de G Shock voor :grin:

3 likes

Is maar een kippeneindje hoor🐔

50 dagen lopen voor een kip @Tip

3 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::grinning_face_with_smiling_eyes::rofl:

Evening Tudorvrienden,

Army Tudor @ the office kan prima…nog steeds blij met de eenvoud van de Ranger

15 likes

Om de pols. De mn 21.

23 likes

Nice

25 likes

Wordt wel eens tijd dat de zon gaat schijnen met dit horloge. :sunny:

Over een paar uur mag ik hier ook meedoen.
Zo eerst maar ffff :sleeping::sleeping::sleeping::sleeping:

Dit : Het Grote incoming topic. Deel VI

17 likes

14 likes

14 likes

20 likes