Tudor Only deel V

13 likes

10 likes

Fantastische horloges die Prince’en :sunglasses:

11 likes

Zeker :smiling_face_with_three_hearts:

Nu al die K*T stickers pulken van dit nieuwe horloge.

14 likes

Lekker man, Congrats!
Geniet ervan in goede gezondheid :four_leaf_clover:

1 like

Bedankt ben er SUPER blij mee :+1:t2:

1 like

Hij is binnen hoor! Lekker snel, op woensdag besteld en op vrijdag binnen vanuit Dubai. Je betaald wat extra voor de kosten, maar het werkt wel top!

2 likes

Moet je nou tegenwoordig ook al extra betalen voor de kosten? Ze verzinnen echt van alles om je je geld af te pakken hè?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik zie veel 36’s met schijnbaar krassen op de bezel. Krast ie snel of is dat veelal gewoon vette vingerwerk

2 likes

Als die zoals de Explorer is, en ik vermoed van wel, dan krast hij makkelijk. Nu ja, zelfde voor de zijkanten van de kast.

1 like

Denk een beetje van allebei, op dat gepolijste staal zie je snel iedere vinger of krasje .

1 like

Ik zie deze wel ooit als allrounder om m’n pols verschijnen, maar weinig krasbestendigheid is dan toch een minpuntje. Verder echt een prachtig horloge

1 like

Tja het is echt wel een allrounder heerlijk plat op de pols kan makkelijk onder een overhemd maar ook iedere vorm van watersport is met 15atm. geen probleem .
En die krajes ja die horen erbij dan zie je dat het horloge geleefd heeft . En dan na 5 jaar een beurtje en de kast weer op laten maken dan is die weer als nieuw :star_struck:

1 like

Benieuwd of we sneeuw :snowflake: gaan zien vandaag.

Snowflake.

25 likes

Denk het niet, maar ik doe mee

22 likes

Erg mooi dat donkere blauw :ok_hand:!

1 like

Zou die rubber nato ook op de BB58 passen?

2 likes

Die pelagos heeft toch een band van 22 mm ?
Of die nieuwe niet ?

Ja, is 22 vs 20 van de BB58

1 like

Wat is het toch een fijn horloge.
Hij glimt niet dat is het voordeel van titanium daarom was ik mede ook zo gek op mijn Panerai 025 en wat minder gek op mijn o zo mooi vorm gegeven maar net even te bling Aquastar Deepstar.
Draag hem alleen nog maar op Erika’s MN bandjes.

12 likes