Tudor Only deel VII

Mooie datejust @munkel :ok_hand:

1 like

Holy shit, lijkt wel een kwestie van “m’n hond heeft m’n huiswerk opgegeten”. Dit bewerkstellig je niet zomaar een band verkeerd verwisselen :sweat_smile:. Het zilver zal vast zachter zijn maar jeetje, deze persoon was wel heel incapabel losgegaan

1 like

Nou doe mij maar dit prachtige allround rolie dan zo’n tudor :nerd_face:

1 like

Tjonge wat een verhaal. Maar ben het niet geheel met je eens.

Dan zou rolex al 30 jaar overhyped zijn. Dat denk ik niet. Rolex is niet overhyped. Ze zijn en waren heel sterk in marketing.
Dat dan domme mensen die geen liefhebber zijn FOMO krijgen is niet de schuld van een hype die al 30 jaar + er is.

Hoe verhoudt zich dit dan tot tudor?
Een pelagos? Een pro? Een chrono? Een black bay? Titanium? Een fxd?
Dat is door rolex al eerder uitgebracht.
Rolex heeft juist de innovatie niet tudor. Zoek en je zult vinden.

Dus

Ftfy.

Daarom is vintage rolex (en tudor) ook zo sterk. Heritage van goede designs.

Uw liefhebber van (vintage) tudor en rolex.

1 like

Tuurlijk vind ik het verhaal ( de filosofie) die achter het ontstaan van tudor zit ook leuk. Zelfde bouwkwaliteit met een van het schap geplukt kaliber voor een scherp prijsje. Daarom ook dat ik de smiley wijzerplaat zo leuk vind. Het blijft trouw aan het bestaansrecht van het merk. En zo proberen we allemaal onze aankopen te verantwoorden.

Ocharme de modale Jan-met-de-pet die zonder voorkennis een horloge gaat gaan kiezen bij juwelier X… :see_no_evil:

3 likes

Die kiest, mits hij het geld er voor over heeft, en ze op voorraad zouden zijn, dan altijd voor de Rolex. Want dat is gewoon het bekendste merk.

2 likes

Niet iedereen heeft het geld er voor over, en dan maakt het niet eens uit wat jouw inkomen is.

Er wordt best veel gepraat hier, meer plaatjes: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

18 likes

Dat geldt overigens ook voor tudor. De b pro en de p39 (en fxd) liggen nog steeds niet in de etalage.

1 like

Hahaha ik wil best ruilen hoor :rofl:

1 like

De pro en Pelagos 39 zijn (wel een stuk beter) te krijgen. Dat is wel een groot verschil.

3 likes

Een Submariner is ook gewoon te verkrijgen.

We doen nou net of elke rolex een daytona is. Dat is niet zo hè.

2 likes

Binnen 2 maanden een sub meekrijgen gaat niet zo makkelijk als een Pelagos 39 of een 58 mee krijgen. Al wordt een sub uiteraard wel een stuk vaker uitgeleverd dan een Daytona.

Paar jaar geleden lag het dichter bij elkaar met de verkrijgbaarheid. Volgens mij is de fxd de enige met een echt lange wachttijd.

2 likes

En iedereen kan miljonair worden als je maar goed je best doet op school.

Een sub heb je binnen 2 maanden.

1 like

Grapjas. Ik zeg niet dat alles in de wereld eerlijk is verdeeld hè.

Meer plaatjes

Opweg naar Risoul

12 likes

Ik zie hier amper uitgeleverde subs, terwijl de Pelagos ten overvloede is uitgeleverd.

Voor goede klanten is het wellicht een ander verhaal, maar voor de gemiddelde klant niet.

1 like

Nee helaas niet…grijs mss of handel.
Heb paar maanden terug alle AD’s in NL en BE benaderd en ben geen klant en wil niks extra’s kopen.
Jammer maar helaas. Geen wachtlijst mogelijk.

1 like

Nee daarom zei ik ook, mits ze het geld er voor over hebben. Veel hebben de bedragen die een Rolex tegenwoordig kost ( belachelijk veel ) er niet voor over. En dat is volkomen logisch.

1 like