Tudor Only deel VIII

Dat kan ik niet voor een ander beslissen. Ik vind het een mooie band. Goede clasp met soepel rubber dat geen stof aantrekt.

Is een Everest band de 200+ waard?

Geen idee, ik heb een elastiek van 75 euro om.

14 likes

Staat hem goed!

1 like

Vooral ook zeer comfortabel. Ik had een horlogedipje eind vorig jaar dus ik ben vergeten er in de promo bij te bestellen, maar dit jaar komen er dus nog wel een of twee bij.

1 like

Het is een Erika’s of niet?

Absoluut, ik had ooit eens eentje van cheapest nato straps gekocht maar dat was het toch niet. Hier circuleert een topic dat de verschillen mooi samenvat: Hands-on: Marine Nationale straps

Heb dan op basis daarvan maar de “originele” gekocht en die werkt prima. Sluiting is lang genoeg om zeer veilig te voelen, maar zelfs als die los zou komen zit het nog altijd vast genoeg om de pols. Vind het zelf aangenamer dan een NATO maar wel iets meer gedoe om te wisselen.

2 likes

Ik ken ze. Ze zijn inderdaad veel aangenamer dan een Nato. Ik heb er zelf ook drie gehad, maar had ze allemaal mee verkocht bij het horloge.

Met de blauwe BB zit ik zelf ook een beetje te twijfelen om weer een Erika’s te nemen of een originele van Tudor zelf. Het punt is dat ik de stalen band ook fantastisch vind. En ik ken mezelf… ik ben niet zo’n bandenswapper :sweat_smile:

Maar nu ik dit zo zie :thinking:

1 like

Je hebt ze ook goedkoper hoor!

Hier liever op staal :+1:t2:

13 likes

Ik vind hem ok, goed genoeg, maar ik zit tussen twee schakels en met een halve schakel was het ook niet echt opgelost.

Hier ook vaak! Hangt af van wat me te wachten staat, vandaag leek dit comfortabeler.

2 likes

Favoriete Tudor. :smiling_face_with_three_hearts: Maar natuurlijk wel benieuwd waarmee Tudor volgende maand komt. :face_with_monocle:

21 likes

Denk met een Submariner :heart_eyes: neem ik je BB58 wel over!

2 likes

Daar kwamen ze vorig jaar ook mee toch? Of is de Pelagos stiekem een sub? :nerd_face:

3 likes

Patrick roept al zolang Submariner,ik dacht ik help hem ff :innocent:

4 likes

Jullie dagen me uit!! :joy:

Maar als Tudor met een Submariner (ze gaan hem Milsub noemen :shushing_face:) komt, verkoop ik m’n BB58 met alle liefde. :cowboy_hat_face:

2 likes

Milsub zou helemaal mooi zijn :facepunch:

1 like

Natuurlijk komt de submariner dit jaar uit. :smiley:

2 likes

Oh God daar gaan we weer hoor met @Petteflet en zijn submariner die hij allang om de pols heeft :rofl:

2 likes

Avondwissel

8 likes

Welke is dit precies, die site van haar is niet echt gebruikers vriendelijk zullen we maar zeggen.

1 like

Dit is een trident met licht grijze streep.

https://erikasoriginals.com/mn-straps/trident.php

2 likes