Ftfy.
Waanzinnig. 1 van de mooiste tudors.
Gelukkig niet weer roze.
Ik vind deze wel leuk. Met name ook vanwege de band.
Geslaagde combi! Maar die raceauto achterop had dan weer niet gehoeven voor mij Jou chrono is toffer!
Van de week heb ik de nieuwe op de “jubilee” band even om gehad. Dat was een mooie match! Zo’n ander horloge dan zoals jij hem draagt.
De nieuwe Pelagos was er ook… ondanks 43mm droeg hij compacter dan de 42mm variant. Erg mooi allemaal!
Voor de liefhebber: in Antwerpen is veel voorraad. Ook de nieuwe witte GMT en die met die rode sunburst wijzerplaat. Die laatste op de rubberband overigens.
Dank je wel. Ben er ook heel blij mee en daarom krijgt de blauwe weinig polstijd
Bij mij ook,anders zat die blauwe al om de pols goeie prijs voor een bijna nieuwe.
Ja check. My bad.
Geen na… maar nogsteeds happy ermee als of het een na is
Tweemaal daags een snowflake wijzer tussen 08 en 10 uur alsmede 2 en 4 voor een subdial draagt er ook niet aan bij.
Gefeliciteerd! Mooi combi met de Nato .
Aangezien we dan toch banden aan het wisselen zijn maar een blauwe FKM met curved ends besteld.
Een sportievere look voor aankomende zomer denk ik.
En als hij bevalt sluit ik niet uit dat de witte er ook nog komt . Je moet ervan houden maar lekker fris is het wel!
Plaatjes geleend van het www.
Als dit die wristbuddys is had je misschien beter deze van strapseeker: Blue Curved End Rubber Watch Strap for Tudor Black Bay 58 | 20mm
Of zelfs deze via amazon: Amazon.nl besteld. Is volgens mij precies dezelfde.
Ik heb nu die van amazon en die best prettig. Toch maar die van Vanguard besteld nu omdat die een verloop heeft van 20 mm naar 16 mm Kan eventueel ook de vouwsluiting erop.
Gefeliciteerd. Ultiem duo
Gefeliciteerd met je NA, perfecte combi!