Tudor only!

Yep! Ik vind ze zeer geslaagd :sunglasses:

2 likes

Een mooi Pinksterweekend!

13 likes

Straks nog even een gezandstraalde foto plaatsen svp :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

11 likes

Week vakantie gehad en je nieuwe blauwe pelagos helaas gemist, erg mooi! En na een week met de titanium Aerospace kan ik alleen maar beamen dat het heerlijk draagt.

Wellicht nog eens upgraden naar een blauwe pelagos ooit…

3 likes

Titanium aerospace staat hier hoog op het lijstje. :sunglasses::+1:

2 likes

Ik voorspel een ruildeal in den toekomst…
:laughing::+1:

2 likes

Nope!

Pelagos gaat niet weg. Er naast als tijdelijk alternatief in de zoektocht naar n 17380. Lol.

8 likes

Als ik je goed begrijp, ja.
Van de laatste schakel met schroef aan de 6 uurs kant kun je de schroef er gewoon uit draaien. De “center link” kun je dan gewoon aan de pushpin vastmaken, en evt een/twee schakels aan de andere kant er bij zetten en met de fijnafstelling spelen om te kijken wat lekker zit. Ik heb zelf (BB GMT) ook geen schakels met schroeven aan de 6 uurs kant zitten, draagt prima.

Ter illustratie:

4 likes

Weet er toevallig één te liggen. :wink:

1 like

Leuke app om even te koekeloeren op je smartphone.

Bron Tudor:
Ontdek meer over historische modellen vanaf de geboorte van het merk tot de meest emblematische duikhorloges, TUDOR-chronograafmodellen en meer. Vind eenvoudig modellen uit de geschiedenis van het merk met specifieke zoekhulpmiddelen die tijdperioden, modelnamen, verwijzingen en trefwoorden bevatten. Voeg favoriete artikelen toe aan je favorieten en deel ze met vrienden, bekijk liefhebbers en verzamelaars.

Gewoon, omdat het kan en leuk is. :grin:

1 like

Tudor BB 58 + Glidelock clasp + Rolex 93150 bracelet + endlinks from Black Bay 58 bracelet

14 likes

Ja!

DE manier om de standaard bijgeleverde (faux) riveted band te omzeilen!

Mss was ik zelf voor een Tudor clasp gegaan maar dit is al stukken beter dan standaard.

Imho - uiteraard.

:sunglasses:

2 likes

Alleen welke maf gaat er een Rolex bracelet slopen om op zijn BB 58 te gooien, die endlinks schroef je namelijk niet even lekker over :joy:

2 likes

Historisch gezien dichter bij het origineel, nu alleen de kroon nog😁

Ik snap de weerstand nooit bij de BB58 band, ik vind die prachtig!

2 likes

image

Zo ook leuk van die mooie BB :grin:

5 likes

Endlinks zijn van Tudor.

Daarom… de Rolex bracelet moet je slopen.


De endlinks kunnen er niet af op een normale manier

1 like