Tudor op combi van rubber/staal

Ik heb al ruim 12 jaar een Tudor Prince Date model Tiger Woods, met originele Jubilee metalen band en originele Tudor zwart lederen band/vouwsluiting.

Daar wilde ik eens wat anders mee. Eerst Nato geprobeerd, de mooiste qua kleur bleef toch een effen zwarte, maar de combi kon me niet echt bekoren. Toen zag ik op eBay een Tudor rubberen band, gekocht, maar deze is net te breed, pas dus niet (en gaat dus weer terug de verkoop in).

Vandaag was ik mijn spullen eens een beetje aan het opruimen en kwam toen een Dubey & Schaldenbrand tegen welke ik bij de D&S Sonnerie GMT als extra band gekocht had. Hele mooie aparte band alleen op die D&S kon de combinatie mij ook niet bekoren.

Vandaag dacht ik er opeens aan om deze band eens op de Tudor te zetten, en jawel, het past perfect! Samen met de eindstukken van de zwart lederen tudor band vomrt dat een mooie combi.

Die eindstukken zijn in het midden glad gepolijst. De zwart rubberen band van D&S bevat in het midden ook stukken die glad gepolijst zijn en zo een mooie eenheid vormen met de stijl van de Tudor.

Voorlopig dus een combi om zo even in tact te laten en af en toe te dragen.

Dat ziet er zeker niet verkeerd uit!

Dat is een heel mooie combinatie.

Dat ziet er niet verkeerd uit. Het rubber in combi met staal ziet er super uit. Een minpuntje vind ik de overgang endlinks van staal naar rubber, dat had van mij misschien wel iets subtieler gemogen. Maar dat is puur persoonlijk en misschien ook juist wel apart.

Mooie combi, aparte band. Alleen inderdaad jammer dat het metalen eindstuk niet iets verder doorloopt tot de lengte van de lugs. Maar vooruit hij hoort er eigenlijk niet bij, maar ziet er echt goed uit verder.

Heel gaaf, goede combi (tu)

Euh… Super horloge met een aparte band. Ik vind de combinatie minder, maar het gaat erom wat jij ervan vindt.

Verrassende combi!
Zonder de eindstukjes van de band is ie niet te monteren?

Groet, Matthijs

Jawel, kan natuurlijk ook, alleen ik vind persoonlijk dan weer de aansluiting van een rechte band op een ronde kast weer niet zo mooi.

En inderdaad, als de lugs en het eindstukje gelijk aan zouden sluiten dan zou het nog mooier zijn.

Verso Schreef:

Jawel, kan natuurlijk ook, alleen ik vind
persoonlijk dan weer de aansluiting van een rechte
band op een ronde kast weer niet zo mooi.

En inderdaad, als de lugs en het eindstukje gelijk
aan zouden sluiten dan zou het nog mooier zijn.

Misschien is het mogelijk de matte delen van de eindstukken te laten pvd’en?

Misschien wel, maar dan passen de eindstukken niet meer bij de zwart lederen Tudor band. Trouwens, die heeft natuurlijk dezelfde overgang…

Misschen een paar extra eindstukken op de kop tikken en daar de matte stukken van PVD’en…

Mooie combi, zeker uniek!

(tu) past perfect, alsof het zo hoort

Echte eye-catcher(tu) Ik zou het voorlopig zo houden!

A match made in heaven! Top klok en top band!

Ik kan alleen echt niet wennen aan die vergrootglaasjes…
Voor mij echt een no-go.

Ziet er comfortabel uit. Maar ik kan het niet echt mooi vinden.

Ik vind het wel een mooie combi!

Mijn beste,

“op ieder potje past een dekseltje”!!
En met deze combinatie kan ik dat alleen maar beamen.
Geniet er van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Zo, dat geeft em nog eens een aparte uitstraling! Hij is er een stuk vlotter en grover op geworden, in de positieve zin. (tu)

ik vind het enorm lelijk sorry dat ik het zeg!
zonde van het mooie horloge.