Ik heb een, ik mag wel zeggen fantastische, deal kunnen sluiten bij een AD. Over een paar weken prijkt de Pelagos nu toch echt eindelijk om mijn pols… Uiteraard zal ik hier tegen die tijd, begin februari, ook een review met foto’s plaatsen!
Dank allen! Heerlijk dat hij er nu echt gaat komen en het aftellen nu is begonnen!
Dat het toch de eerste versie is geworden, heeft te maken met een aantal -al eerder genoemde- zaken. Met name de datum + indice vind ik veel mooier bij de ‘oude’. Daarnaast is en blijft dat toch de eerste échte Pelagos waar ik eerder al verliefd op was geworden…
En de review/mijn eerste ervaringen zal ik zeker met jullie delen. Inclusief foto’s
Ik zou gaan voor de nieuwe. Met name die halve index naast de datum op de oude doet het niet zo voor me. De tekst op de nieuwe vind ik niet zo heel storend. Hoewel balans van de dial wat dat betreft wat beter is op de eerste.
Wat je ook doet, hang er alsjeblieft niet zo’n lelijke nato aan!
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen… En gelukkig maar!
Sowieso ben ik geen liefhebber van nato-banden, dus die combi kom je bij mij niet tegen. Wel wil ik graag een Isofrane hebben waarmee ik kan afwisselen…
Normaal ben ik het ook met je eens, maar ik vind het nu een soort reïncarnatie van de snowflake. Geen hommage of reissue, maar iets wat erop voortborduurt. En daar past imho de kleur blauw bij.