Goed nieuws gehad vandaag: dit is het moment! Morgen/overmorgen is het eindelijk zover: dan ga ik de Pelagos ophalen bij een AD!
Foto’s volgen zsm in een nieuw ‘voorstel-topic’! Kijken of t dit weekend lukt (ivm Derby-weekend).
Goed nieuws gehad vandaag: dit is het moment! Morgen/overmorgen is het eindelijk zover: dan ga ik de Pelagos ophalen bij een AD!
Foto’s volgen zsm in een nieuw ‘voorstel-topic’! Kijken of t dit weekend lukt (ivm Derby-weekend).
[quote=“Lwd79, post:41, topic:58162”]
Kijken of t dit weekend lukt (ivm Derby-weekend).
[/quote]You better make it work! Mooi nieuws hoor proficiat!
gr, HJR
Top man! hier alvast een plaatje
Ik doe zeker m’n best, maar dergelijke weekenden staan altijd geheel in t teken van m’n cluppie in t geel/blauw!
En uiteraard ook nu t ff flink tegen zit… Juist nu!
Pfff…
Vandaag vol enthousiasme naar Haarlem gereden voor het ophalen van m’n Pelagos.
Eenmaal aangekomen, en m’n trots zeer goed en kritisch te hebben bekeken, zag ik 1 heel klein oppervlakkig krasje bij het heliumventiel en 1 nog kleinere op de sluiting… Wel in de stickers uiteraard.
Bij zo’n aankoop wil ik m in 100% perfecte staat hebben. Stelde echt weinig voor, maar ik ben van mening dat hij gewoon perfect moet zijn. Ieder krasje, butsje of wat ook moet een eigen verhaal hebben wanneer ik een dergelijk horloge nieuw aanschaf.
Lang verhaal kort; ik ben dus voor niets naar Haarlem gereden en zonder Tudor weer terug gereden. Mijn Pelagos is inmiddels opgestuurd naar het Rolex-atelier en ik moet dus nog wat langer geduld hebben. Verwachting is ongeveer 1,5 week.
Wordt vervolgd…
Balen man! Maar je hebt helemaal gelijk, nieuw is volledig onbeschadigd, stickers of niet.
Zeker balen. De 280 km doen me niet heel veel, maar wel dat ik er naar uit keek en niet met die rammer om m’n pols weer naar huis kon!
Werd vanochtend wel weer bevestigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt; wat een plaatje en hij zit me perfect! Heb nog op t punt gestaan m wel mee te nemen, totdat ik dacht: ‘Je bent gek! Op laten sturen en nog ff wachten!’
Ze zullen m daarnaast ongetwijfeld nog eens volledig & extreem goed checken in t Rolex-atelier, daar twijfel ik niet aan…
Wat gaan ze er aan doen dan? Opnieuw laten borstelen ofzo? Of krijg je een andere?
Geen idee. Maakt me ook niet uit; hij moet perfect zijn voor dat geld!
Deze was dat voor 99,7%…
Nee snap ik. Maar ik zou toch ook niet blij zijn met een horloge die al opnieuw opgemaakt is… Zoals je zegt, hij hoort 100% te zijn (en nieuw) Trouwens ook bijzonder slordig dat ze je daar dan 300km voor laten rijden. Ik zou not amused zijn denk ik
Balen zeg. Kon je niet wat extra korting bedingen en toch de Pelagos meenemen?
Ik denk trouwens niet dat ze er aan gaan sleutelen, je krijgt gewoon een ander nieuw onbeschadigd exemplaar.
Tja ga je daar nog achterkomen?? @Lwd79 Het serienummer toevallig gezien, onthouden? Dan weet je het zeker
Wordt de oude versie überhaupt nog wel gemaakt? Anders wordt misschien de case en band vervangen/gewisseld.
Nee, dat wil ik niet. Voelt het nog niet als ‘echt’…
Noop…ETA wordt niet meer gemaakt
Ben benieuwd… Ze moeten me gewoon snel bellen dat ie klaar ligt!
Klopt. Wat is sowieso ga doen is wederom extreem kritisch kijken…
Helaas niet. Zal de teleurstelling zijn geweest.
Nogmaals: hij was 99,7% en top, maar net die kleine oppervlakkige krasjes…