De functionaliteit van toolwatches is natuurlijk bijzaak geworden door innovatie. Het is gewoon niet meer zoals vroeger. Verder kan ik het natuurlijk alleen maar met je eens zijn. Net als dat ik Rolex en Tudor gelijk geef in het implementeren van kenmerken van weleer die de verkopen bevorderen. Dat is denk ik gewoon de wereld waarin we leven. Hoewel, een duikhorloge in zijn essentie is eigenlijk het enige ‘toolprincipe’ die naar mijn weten nog niet is ingehaald door innovatie (een deepsea iPhone ofzo ). Verder is het alleen nog maar fashion
So be it.
Dat is ook zo. Wat dat betreft begin ik ook die ouwe zak te worden die, net zoals mijn opa, begint te geloven in “vroeger, toen was het allemaal …”. Jaja, beter!
Het geheugen is selectief. Mooie dingen onthoud je, nare dingen vervagen. Naarmate je ouder wordt, wordt dat sterker.
Prachtig
Koop nou gewoon die rolex en wees er blij mee. Niet meer verkopen want daar krijg je spijt van.
Zeker! En dan het liefst met rode tekst… double or single red…
Prachtig!
Néé! Rood wil iedereen. Geef mij maar een mooie rail dial ofzo, …veel bijzonderder (als je naar de aantallen kijkt).
Denk je niet dat de single red Sea dweller zeldzamer is?
Die wel, maar ûh… beetje onbereikbaar.
Bewust Tudor sub gekozen. Als toolwatch vind ik het merk gewoon beter passen. Ik vind die lollipop ook toffer dan mercedes. Tudor oyster prince op leer met roosje op de plaat wil ik ook ooit nog eens aanschaffen. Voor alle andere modellen: Rolex.
Koop een Rolex als je een Rolex wilt, koop een Tudor als je een Tudor wilt.
Edit: geen Tudor kopen als je een Rolex wilt.
Tijd voor een Rudor of Tolex
Is maar een detail, wie let daar nu op als het horloges betreft?