Tudor Prince Only

10 likes

Deze is erg fraai zeg!

1 like

Okee nog geen bevestiging van verzending vanuit Duitsland dus dan is de kans klein dat ik de schroevendraaier voor t weekend krijg.

De TP komt morgen… :hot_face:

Edit: iemand die instant karma wil verdienen door mij de schroevendraaier te lenen door vandaag te posten? :sweat_smile: op mijn kosten en risico :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wil ik best! Kan 'm echter niet eerder verzenden dan na 18:00 dus levering zaterdag…

1 like

@Bernie72 wat een topkleur die wijzerplaat! Welke ref. nummer is deze Tudor?

1 like

Bedankt :+1:

Wordt nu geserviced bij WRS-Maastricht!!

14 likes

Ik heb bij het aanpassen van mijn band wel kracht moeten zetten maar de schroefjes kwamen redelijk o.k. los. Wel veel uitgeharde lijm op het schroefdraad. Na alle verhalen hier boven nog even de schoentjes gecheckt maar ze zitten nog steeds goed vast. Is het advies om toch nog een flesje loctite aan te schaffen en de schroefjes een drupje te geven?

Gewoon een ander bandje erop voor een paar dagen kan ook toch.

1 like

Ja dat is ook weer zo, doe dat wel
@ReizendeOomRoel toch bedankt!

1 like

Unieke klok, prachtig!

Wat een grap. De tracking van aankomende do is een ander pakketje uit Hong Kong, niet de Tudor :joy: craapppp

2 likes

Zuur!

1 like

tenor-5

Nou ja… In ieder geval nog tijd om een schroevendraaiertje te scoren…

1 like

afbeelding

3 likes

Damn! Wel irritant toevallig dat het dan ook uit Hong Kong komt :see_no_evil:

1 like

Ik doe nog maar een plaatje, eens van een andere kant van de TP

9 likes

De gaafste prince van Tudor :heart_eyes:

14 likes

Vind eigenlijk alles van voor de jaren 96 wel geslaagd :grin: die is in wel hele mooie conditie wat is het ref?

1 like

Dit is de 79280, niet in mijn bezit maar toch een model waar ik een zwak voor heb!

En relatief gezien niet eens zo heel gek qua prijs.

1 like