Tudor snowflake hands

Tudor Black Bay en Pelagos! Top horloges, mooie horloges, … maar ik kan maar niet wennen aan de zgn. snowflake hands. Persoonlijk vind ik die te aanwezig en zou ik maar al te graag de “oude” hands terug zien van de Tudor Submariner. Al komt de Pelagos er nog een beetje mee weg…

Zijn er nog mensen die dit ervaren en eventueel toch de stap gezet hebben om er eentje te proberen? En zo ja, komt die gewenning er?

Zeg nu zelf? Die oude is toch bom!

12 likes

Pelagos serie is top, balans van snowflake met de vierkante indices.

Op de BB is het echt geen gezicht, zeker liever zo’n oudje dan :slight_smile:

Ook de oudjes met snowflake zijn prachtig overigens

5 likes

Hoewel ik de snowflake hands ook niets vond heb ik toch een bb58 gekocht. Geen seconde spijt van en nu denk ik gewoon dat het bij het model hoort.

4 likes

Jij laat een tudor Submariner zien zonder snowflake alsof dat de OG is.

Maar dat is die niet. De OG had ook snowflake handen en indexen.

In de huidige duikerlijn heeft tudor bij de pelagos de OG aangehouden. Indexen en wijzer snowflake en bij de BB een combi van de door jou getoonde sub met ronde indexen en de snowflake hand van de OG.

al met al klopt eea dus wel naar eigen heeendagse interpretatie.

Kortweg: als ik jou was zou ik een vintage sub kopen. :+1::grin:

10 likes

Ik zie geen verschil tussen de Pelagos en metas.

Daarnaast, wil je iets wat op Rolex lijkt, maar dan moet je gewoon Rolex kopen, dan heb je de Mercedes hand.

7 likes

Ik heb een moderne sub 124060, dus dat is het issue niet… :wink:

1 like

Ik vind de snowflake hands simpelweg passen bij de looks van de Black Bay
Kijk dan

Is gewoon mooi
Een Tudor sub is absoluut ook tof en past dankzij de Mercedes hand mooi naast de Black Bay’s in de collectie

Nu nog het geld bij elkaar sparen om er een aan te schaffen :smile:

20 likes

Snowflake hands zijn misschien wel m’n favoriete wijzerdesign. Tudor moet wel een keer kappen met die laffe lollipop secondewijzer, die mot vierkant wezen!

6 likes

Dan is het probleem toch opgelost. Tudor is tudor, Rolex is Rolex.

4 likes

Moest er wel aan wennen paar jaar geleden. Vorig jaar de stoute schoenen aangetrokken en de Pelagos gekocht. Met de vierkante indexen helemaal een mooi plaatje. Ben erg blij ermee en loopt ook nog eens heel nauwkeurig.

8 likes

Snowflakes zijn helemaal top!

4 likes

Liever snowflake dan mercedes.

8 likes

Liefste de lollipop want; minst gebruikte hand set.
Mooiste toch wel de snowflake.

11 likes

Snowflake prima voor mij

1 like

De snowflake maakt het een tudor en geen Rolex, ik vind het zelf juist een aanwinst

7 likes

Niks mis mee, behalve op de chronografen. Daar kan ik niet bij zo’n keuze. Daar doet rolex ook de mercedes niet.

1 like

heb je iets minder poen over dan tudor
meer is gwn een rolex☺

Ik vind de Snowflake wijzers juist typisch Tudor. Als je de Snowflake wijzers niet mooi vind dan moet je je afvragen of Tudor wel jouw merk is. Vind je de Mercedes wijzers mooier dan doorsparen voor een Submariner of voor een vintage Tudor Sub gaan.

1 like

Dit hoort gewoon zo bij dit model

Dankje voor deze feedback! Zo was de vraagstelling ook of er gewenning optreedt bij twijfel over de snowflake… Toch ook eens de stap zetten dan! :slightly_smiling_face:

1 like