Tudor Snowflake Submariner

Ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb op 09-06-1977 op Schiphol bij de firma Neefs een Tudor Submariner gekocht.
Onlangs kwam ik erachter dat dit het Snowflake model zou kunnen zijn.
Ik woon in de omgeving van Nijmegen. Wat is een vertrouwd adres waar ik het horloge zou kunnen laten taxeren?

15 likes

In uw geval zou ik opteren voor de gratis HorlogeForum vóórtaxatie.

Deze voortaxatie is geheel vrijblijvend en verplicht u tot niets. Het enige wat u hoeft te doen is foto’s plaatsen.

14 likes

Als je uurwijzer er zo uit ziet heb je een snowflake toch?

image

Mooi horloge hoor!

Ja, zo ziet het eruit. Bedankt.

1 like

Waarom wil je het laten taxeren? Om te verkopen of voor een verzekering? Of gewoon omdat je wilt weten wat je in huis hebt?
Kun je er wat foto’s van plaatsen?

Rond de 350€, stuur alvast je rekeningnummer door dan schrijf ik het over en kan je hem opsturen :sunglasses:

8 likes

Dat is een erg mooi horloge. Indien alles goed bewaard is gebleven, niet op de laatste plaatst het horloge zelf, varieert de prijs van €6500 tot ver boven de 10.000 zuivere Nederlandse euroka’s.

Ik ben erg benieuwd naar een of meerdere foto’s mijnheer Snowflake.

Ik zou 'm toch graag willen zien(fotooooos!!!) , of een taxatie bij @AmsterdamVintageWatches bij dit soort unieke stuks.

1 like

Ik weet niet hoe ik foto’s kan plaatsen.

Zoveel keuze:

2 likes

Nouja het is maar wat je omcirkelen noem, maar via één van de opties.

1 like

Ik heb ook nog een leuke!

4 likes

Ik ben ook benieuwd naar foto’s :blush:
En inderdaad zoals al gezegd is Jasper van AmsterdamVintageWatches de aangewezen man voor een eerlijke taxatie en voor een gepaste servicebeurt

2 likes

Nou, als ze geen onderhoud doen voor niet daar aangeschafte horloges zullen ze wel tips kunnen geven wie er geschikt voor is om dit correct te doen denk ik toch.

Ik zou in Nijmegen even langs van Baal gaan daar werkt iemand en die weet het precies.

1 like

Dit zijn de foto’s van mijn Tudor.

68 likes

Cool ding. Jammer dat de papieren en hand ingevuld zijn en het serienummer niet vermelden (9411 is referentie/typenummer en 7836 is het type band).

1 like

Ik heb het horloge elke dag sinds 1977 gedragen.

33 likes

En terecht!! En niet al te vaak laten servicen aan de kast te zien :innocent:

1 like