Tudor Submariner onduidelijkheid

Ho, niet iedereen. Ik denk gewoon waarom lees ik dit topic nog? Niet omdat ik me er aan erger, maar ik heb zelf niets nuttigs meer toe te voegen. Dit was dus ook even mijn laatste reactie en dan zet ik onderaan het volgen op normaal, ipv volgen. :slight_smile:

Hoeveel heb je over moeten maken naar Zweden? Ik hoop niet te veel, inhoudelijk heb je hier meer onderbouwde info gekregen dan uit Zweden😂 ik pm mn rekeningnummer wel😜

Er kloppen er gewoon te veel dingen niet. Je geeft zelf gelukkig ook aan dat je inziet dat er veel op zijn minst verdacht is en dingen echt niet kloppen.

zeker
Case: zeker niet kloppend. Serienummer datum is van 7928 periode, vermelde refnummer is latere 7016 en past niet bij het kleinere 36mm model 75090 dat jij hebt.

Kroon: in ieder geval niet correct voor het horloge wellicht een echte van een ander model maar wellicht fake

Movement: zeker verkeerde rotor, zeer waarschijnlijk eenzelfde seagull st2130 zoals gepost door @Lexie2797. Bij HEEL VEEL mazzel wellicht nog wel een origineel movement. Dit is op de slechte fotos niet te zien.

waarschijnlijk
Niet kloppende caseback, gebasseerd op slechte fotos maar gerede twijfel uit Zweden, en meerdere gelijke meningen hier op het forum.

Movement waarschijnlijk een seagull (rotor zeker niet correct zie hierboven).

Twijfel
De dial lijkt ook iets af te wijken. De afstand tussen minuten markers en lume plots lijkt te groot. Met zekerheid en zonder ECHT goede fotos blijft het echter bij een slecht onderbuikgevoel.

Naar aanleiding van mijn berichtje naar @Spoon1 zoekt topicstarter nu contact met @koen hopelijk kan koen TS de duidelijkheid geven waar hij naar op zoek is!

9 likes

Dennis, je bent redelijk fanatiek.

13 likes

Op het enge af eigenlijk. De korte samenvatting: de sub is fake.

4 likes

Yep, dat is ook mijn overtuiging.

Afgaande op alle info in dit topic denk ik dat niet een onderdeel origineel is.

2 likes

Ik vind het knap dat je alles nog een keer opsomt, ik zou al gestopt zijn met herhalen :neutral_face:

6 likes

Dank, ik zocht nog een angle. Dank!

3 likes

Ik zal me aan mn eerdere voornemen gaan houden en stoppen te posten in dit topic. Alles wat ik er over kon zeggen is gezegd (3x😂).
En als dat jou ook al op valt kan ik beter stoppen voordat ik in een of ander vaag café opduik !

8 likes

Denk dat het al te laat is en je sowieso in een café terecht komt :joy:

4 likes

Om mn verdriet te verdrinken ja :slight_smile: :joy:
Bovendien: mag nu helemaal niet :slight_smile:

2 likes

@dennisyzf heb het hele topic gelezen uit interesse. Mijn complimenten voor je genomen moeite en toewijding!

3 likes

Ja, meestal is een scheve marker al genoeg om te concluderen dat iets een fake is. En hier blijven we maar doorzagen haha

Complimenten!

1 like

Heeft te maken met de TS ook, aangezien die er niet echt aan wil dat zn sub niet klopt.

Wat nogmaals enorm klote is.

1 like

Klopt :ghost:

3 likes

Virtueel wel :rofl:

Ik vind dat je 't super hebt verwoord en keurig de informatie heb verstrekt :ok_hand:

1 like

Dit dus… en via PM ook nog het eea aan contact…
Zou het kut vinden als een of andere beunhaas hem als echt beoordeeld en TS verkoopt hem aan een ander die dan met een fake zit…
En inderdaad ook behoorlijk klote voor TS

2 likes

Het netste is dat dit horloge volledig vernietigd wordt…maar we weten allemaal dat dit niet gaat gebeuren en dat hij over 3 jaar weer opduikt als zijnde een echte…
Ik durf het niet meer aan met vintage Tudor/Rolex…

1 like

Nou als wij met z’n allen de kennis delen dan kan dat gewoon weer veilig straks, maar niet eerst betalen voor er een oordeel over is geveld door het forum :sunglasses:

1 like