Koop nog niets maar vind dat de markt voor Rolex zeker wel verpest is…
Koop dan zoals hierboven gezegd werd een Pelagos, helaas wel stukje groter en dikker maar een moderne interpretatie van wat je nu zoekt
De Tudor GMT en de Omega
Absoluut niet doen je hebt al 2 toppers.
Niet doen op basis van de twee horloges die je ervoor offert.
Welke Omega?
Tja, …
“Hebben, hebben! Waarom? Geen idee eigenlijk, oh wacht status en ik wil erbij horen.”
Die ga je wegdoen voor een ouwe Tudor Sub? Ik zou zeggen, slaap er nog eens een nachtje over. Je hebt nu twee prachtige horloges! Ik zou ze zelfs niet ruilen voor een nieuwe Rolex Sub, wat je nu helpt is veel frisser.
Kijk anders even naar zijn avatar.
Ik denk dat een échte Submariner inch niet door een Tudor gestild kan worden…
Tudor Sub is waanzinnig!
Maar….
Wat je nu hebt is heeel mooi. Ik zou deze toppers niet ruilen voor een Tudor Sub (hoe gaaf ook). Eerder één van de twee en wat bijleggen.
Tudor Black Bay GMT en Omega Seamaster Planet Ocean. In dat geval zou ik deze zeker NIET opofferen voor een oude rammel Tudor Submariner. Voor geen goud. Je hebt twee dikke vette toppers, niet weg doen is mijn advies!!!
Dan zou ik het niet doen. Ik heb dezelfde PO (denk ik) en hoewel ik hem soms een vervelend zwaar ding vind, is hij te goed om te mogen gaan.
Als het een duidelijk plan was, dan zou het een ander verhaal zijn. Maar gewoon wegdoen om eens een submariner te hebben, nee toch?
Lees toch eens een keer iets voordat je reageert!
Fuck me dead Ralph!
Ik heb nog wel een suggestie om het een mooie en iconische 3 piece collectie te maken. Ik zou voor 1890 euro een Doxa Sub300T (Caribbean) erbij doen.
Tudor GMT, Omega Seamaster Planet Ocean en de Doxa Sub300T
De Doxa is een duik icoon uit hetzelfde era als de (Tudor) Submariner
Nee @RLC , je praat hem zo bijna 2K armer…
laat hem dan even oefenen op deze snowflake van € 260,-
Zo’n prul voegt niks toe. Hij heeft immers al een prachtige Tudor Black Bay GMT. Wat moet je van nog met zo’n “hommage” aankloten?
Aquatico NO NO NO!!!
Snowflake jongen, real deal vind tie niks, dan snel weer geflippert !
Das geen 79190
Weet ik veel. Ik roep maar wat.