Big Block!
Tudor nee is het niet dus niet doen, wachten op een beter moment en geduld, dan een Rolex aanschaffen
Grote uitzondering hierop is de Big Block, is imho begeerlijker dan de Rolex uitvoeringen😉
66 commentaren verder en niemand kopt 'm even in? Ok…
…
Uiteindelijk wil je toch een Rolex
(On topic: je huidige horloges vind ik mooier, niet doen dus)
Is het de 42 of de 44?
Ik twijfel om toch nog eens een 42 te kopen
Ik wil best meedoen maar het volkslied zingen gaat wat ver. Moeten we overigens niet het Zwitserse lied hebben?
Lekker doen!
Maar dat naakt rondrennen lijkt je wel wat?
De mijne is 42mm. Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten op foto’s zonder pols of het nu 42 of 45mm is bij die 8500 serie. Ik twijfel soms om eens op zoek te gaan naar een 2500 maar ik vind die plaat niet zo mooi als die van de 8500.
Nee eigenlijk ook niet. Al doe ik denk ik wel een vreugdedansje.
Tudor Submariner: JA!
Inruilen twee geweldige horloges: NEE!
Oplossing: ga voor een beduidend betaalbaarder alternatief, eentje die gewoon cool(er) is:
79090/79190 zijn al behoorlijk in prijs gestegen, de reeds genoemde big block is eigenlijk veel gaver en goedkoper/ meer betaalbaar.
Ik zou beide horloges opofferen, gewoon omdat je dat nieuwe spul altijd nog kan kopen. En die oudjes worden toch steeds lastiger.
Ps ik ben niet echt objectief
Voor de naam zeg ik Tudor. voor de horloges Rolex.
Verbaas me er zelf ook iedere keer weer over als ie omgaat
Het is ergens ook een gewoonte, denk ik. Ik draag meestal iets rond de 130g dus elke keer ik de Omega van pakweg 190g neem, valt het toch op. Maar ik zie mensen die elke dag een seamaster dragen, dus het zal wel wennen.