Tudor Submariner wijzerplaat echt?

Ik zag deze in een online advertentie voorbij komen. Kan alleen nergens een sub vinden met deze plaat. Is dit echt of niet?

1 like

Heb dit nog niet eerder gezien. Ik twijfel maar heb niet genoeg kennis voor zekerheid.

Is een dial voor een Tudor submariner 75190 36mm.

Die is er in verschillende kleuren geleverd.

Hier in het roze, de zilveren is zeldzamer.

4 likes

Ding is ook gemaakt met luminova

Ik durf alleen niet te zeggen of de dial van TS origineel is.

1 like

Ik vind het logo er ook vreemd uitzien. De plaat lijkt een beetje off.

Edit: wat zijn die subs toch mooi :drooling_face:

1 like

Zeker, is tricky met foto’s. En te smal inderdaad.

1 like

Nepper dan oma’s kunstgebit in het bejaardenhuis.

2 likes

Ik vind dit niet heel netjes. Sowieso lijkt dat venster een afwijkende kleur te hebben.

:joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Mijn gevoel zegt ook niet echt origineel…

Net als deze zeker :grin:

3 likes

Was er al achter dat die dus echt is :star_struck:

1 like

Wie de bal kaatst, kan hem ook terug verwachten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zullen we afspreken dat in dit soort onderwerpen alleen kenners aan het woord komen? Ik vind dit veruit de leukste categorie van het hele forum. Ik word een beetje moe van iedereen die binnen 10 seconden roept ‘nepper! Deze kan in de kliko!’ Of dat oma’s kunstgebit er weer bijgehaald word…:wink:

15 likes

En anders aan de schandpaal met die knapen. Er zijn er inmiddels al best een aantal door het ijs gezakt die er perse als eerste bij wilde zijn om te zeggen dat het ‘nepper de nep’ is.

1 like

Blijkbaar was dit als grapje bedoeld? 🤷

Ziet er naar mijn mening goed uit. Ben alleen wel benieuwd voor welke prijs deze dial te koop staat en of het een legitieme website is. Dat zegt meestal ook wel genoeg.

Maar dit is wel de mini sub (33mm). De kleur lijkt wel te kloppen, maar idd in een submariner niet te vinden.

Het enige die ik wat vreemd vind op deze wijzerplaat is wat @flowert hier heeft omcirkelt. De afwijkende kleur van het venster is dan wel weer normaal, bij de salmon dial is het venster wat lichter van kleur.

Om welke kleur plaat gaat het want de salmon is echt rozer dan deze kleur.