Voorzichtig! Voor je het weet vervangen ze die wijzer-set door Mercedes-exemplaren. Da’s nog erger.
Echt super gaaf!! De Black Bay 58 in het zwart met square indices zoals het origineel van M.N. lijkt meteen een volledig nieuw model. Ik ga er voor.
Zitten heel veel gave renders in. Die kerel kan zo bij de design afdeling van Tudor gaan werken
Alleen raar dat IDGuy niet denkt aan de Black Bay 41. Immers die hebben ze al METAS certified in productie, gewoon blauw maken, ankertje erop, van de rondjes blokjes maken en cashen maar!
Hoeft ook niet perse Metas te zijn toch. De huidige in-house uurwerken in de BB58 voldoen ook al prima en zijn al COSC.
Vroeger had Tudor nog zwaar gemodificeerde ETA’s, die ook perfect waren.
Ik heb liever dat ze zich verder op design en dimensies concentreren dan nog een certificering.
Hier nog even in het blauw, met M.N. gravure. Heel mooi!
Maar van het origineel blijf ik echt watertanden. Die bezel… crownguards… Liefde!
Ik weet het niet. Het toffe van Tudor is juist dat ze met de heritage van vroeger moderne horloges maken.
Nu helemaal terug naar zo’n ouwe sub is niet in lijn. Wil je de sub zoals die in '59 was? Koop de Rolex.
Als ze willen blijven onderscheiden en differentieren van het moedermerk is het laatste wat ze moeten en zullen doen een blauwe patina snowflake sub introduceren.
Maar waarom gaan ze een snowflake black bay introduceren als ze al een snowflake duiker in de stallen hebben?
Here we go again…
Weet ik niet zo goed. Want wat is het meest populaire model van Tudor? Dan toch de heruitgave van de Sub big crown van de jaren 50. Niet al die meer moderne Tudor modellen.
Heritage scoort gewoon in de horloge sector.
Precies.
De BB58 blue is de MN Sub die iedereen zo graag wil!
Koop een ouwe dan
Als je die hebt én de BB58 kun je met Tudor pensioen.
Ik hoorde een datum vallen 1 september. Weet iemand of dat een harde datum is? Ik kan er verder niks over vinden.
Dus dit.
Een palagos op mooie Tudor nato en je hebt de MN release, het zou gaaf zijn als ze een exemplaar met fixed bar uitbrengen.
Het blijft Tudor dus ik heb geen verwachtingen meer.
Man ik hoop dat ze dat doen!! Die 39mm van de 58 zijn voor mij echt te klein.
Heel erg gaaf!!
Je suis!! C’est combien?
Ik ga mee!!
Dit zou hem kunnen worden …
en nog wat andere ideetjes die goed kunnen …
Zou leuk zijn…
Alleen die stomme rivetband…