Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Die is wel echt heel mooi :heart_eyes:

2 likes

4 likes

Zo had ik de BB ook wel willen hebben, erg mooi!

1 like

Wie was eigenlijk de designer van de Tudor Black Bay in 2012? Ik las ergens dat hij eerder naar Montblanc is overgestapt en momenteel freelance is.
Ik kan me best voorstellen dat een designer sterke invloed heeft in de designs en tot hoever heritage van eerdere modellen wordt toegepast.

De huidige designer van Tudor is in ieder geval gek op het toepassen van bijzondere metalen.

1 like

?? :face_with_monocle:

10 likes

FIXED LUGS TUDOR PELAGOS!

Okay als dit echt is wordt dat een hele gave release :heart_eyes:

2 likes

Godnondejuu wat een major leak! Wel tof. Niet de Tudor Submariner waar ik op gehoopt had, maar wel grappig.

Edit: Echter is de caseback wel aanzienlijk anders dan bij de Pelagos. Lijkt meer een caseback van een Sub…

1 like

Such wow.

4 likes

Crown guards liken me ook puntiger dan op pelagos

Betekent wel dat je gebonden bent aan nato’s, toch? Dat zal misschien niet favoriet zijn voor iedereen.

Klopt, Maar dat is precies wat het een MN / Milsub maakt!

4 likes

Ik ben nu heel benieuwd naar de dial. Als die foto echt is heeft Tudor deze keer flink uitgepakt. :ok_hand:

2 likes

Tudor Sub Milspec met fixed lugs
Of een Pelagos58/mini Pelagos milspec met fixed lugs. Ik ben benieuwd!

Caseback lijkt overigens meer op een caseback van een Sub dan van een Pelagos. Loopt namelijk veel stijler af…
Daarnaast lijkt het horloge op de foto kleiner te ogen dan een Pelagos, maar dat is uiteraard lastig in te schatten…

1 like

Fake als de pest als je het mij vraagt. Slechte shop.

1 like

Oke heel stellig. :ok_hand: Ik schrijf hem even op. :shushing_face:

Ik ga ook voor slechte shop :joy:
Die bovenste fixed lug klopt niks van.

3 likes

Kan ook een prototype zijn :man_shrugging:t2:

1 like

Ja dat denk ik eerder. Hoop ook dat Tudor de gravering op de caseback wat mooier doet.

Gewoon mooi het logo erop zetten

afbeelding

Fixed lugs zou ook wel jammer zijn :grimacing:

Fixed lugs zou gruwelijk gaaf zijn, in de horlogewereld bestaat er weinig meer toolish dan fixed lugs.

5 likes