Dit gaat weer zo’n desillusie zijn
Neejoh juist lekker toolish met die simpele gravering.
Tis een toolwatch, geen show piece.
Ik ben van mening dat tudor de laatste tijd toch erg goed bezig is.
De blauwe 58 is een erg mooie aanvulling op de eerste bb58.
De chrono panda en reverse panda zijn enorm goed ontvangen.
De silver dial bb32/36/41 is een enorm mooie aanvulling op de lijn.
De silver bb58 is uniek in de horlogerwereld en tot nu toe hebben ze iedereen met kritiek over oxidatie nog het ongelijk kunnen bewijzen.
De gouden bb58 is enorm mooi (ja hangt een flinke prijskaart aan maar dat is bij andere merken zeker niet anders).
De bb58 boutique zit in een Nice markt maar is erg mooi (hier moet tijd nog bewijzen hoe hij zich houdt)
Hoezo weer een deceptie… als je alleen op een sub blijft hopen en weigert om als het geen sub is objectief te bekijken om te bepalen of het een mooie release is dan valt alles tegen.
Een kleinere Pelagos met fixed lugs.
Poah, dan gaat die van mij instant in de verkoop.
Dan zou ik eerst even wachten tot je er echt een hebt kunnen bemachtigen
Ben ook bang dat dit een uiterst gelimiteerd en gewild model gaat worden…misschien zelf France only of nog erger France Boutique only…
Ik volg het niet helemaal vanuit mijn strandstoel. Zijn dit speculaties of wat?
Je vergeet nog de Black Bay GMT en de recente Black Bay Ceramic METAS.
Tudor is de laatste paar jaar echt een van de interessantste merken. Ze zijn echt super innovatief bezig en geven het de concurrentie het nakijken. Inhouse uurwerken en bijzondere materialen voor zeer scherpe prijzen. Als voorbeeld Omega brengt een Seamaster Ceramic METAS uit voor ruim 8k. Tudor een Black Bay Ceramic METAS voor 4.5k. Eat that Omega…
Dit deden ze eerst ook wel met de Tudor Black Bay Heritage 41 lijn. Omega had destijds de Seamaster Professional 300m Ceramic Co-axial voor 3600 euro te koop. Tudor zet de Black Bay op 3500 met een inhouse uurwerk. Shaking up the industry…
Mooi. Aangezien ik sinds gisteren top contact heb met een Franse Boutique moet dat dan ook nog wel lukken.
Absoluut.
Ok. Dan bel ik mijn mattie AD nog niet.
Ik ken inderdaad merken die de afgelopen 2,5 jaar minder interessants op de markt hebben gebracht😁
Je doelt waarschijnlijk op Rolex. Rolex is bewust juist wat conservatiever. Meer evolutie dan revolutie. Tudor is het hippere expirementerende broertje. Denk dat beide merken elkaar mooi aanvullen en dat Tudor goed bezig is het gat/de niche te vullen.
Rolex heeft ook wel wat bijzondere varianten op de markt gebracht. De gekleurde OP’s, Fluted dial en Palm(?)dials. Natuurlijk ook nog de two tone explorer.
Voor Rolex een best extraverte line-up. Al gaat het lang niet zo ver als war Tudor aan het doen is.
Meteoriet dials op o.a. de Daytona. Two tone Seadweller zag men ook niet aankomen.
Ja ook nog, al hadden zie die al wat in andere referenties zitten. Zijn ook nog andere aparte dials uitgebracht maar weet even niet meer welke.
In ieder geval best mooi/apart spul. Vind de meteorite platen wel heel gaaf.
En toch zie ik Tudor binnen nu en twee jaar nog wel een Submariner, of zeg een MilSub presenteren.
Denk als ze het doen dat dat ding wel van titanium wordt. Om niet teveel in de eigen Submariner vijver te vissen. Denk ook dat hij voor Tudor best duur zal worden als in 6k. Anders zouden ze de eigen Black Bay en BB58 lijn buiten spel zetten.
Dat doet een ander wel voor je
Maar is allemaal nog speculatie. Zou wel gaaf zijn allemaal. De Pelagis 42mm kan prima, maar kleiner is beter voor onze pols.