Nee ik doel op heel veel merken. Rolex is voor zijn doen de laatste jaren denk ik redelijk uit de band gesprongen met de nieuwe kleuren van de OP.
Maar denk dat tudor de laatste jaren met releases zeker niet onder doet voor rolex, Breitling, omega, etc
He dit is wel een interessante invalshoek! Iedereen roept dat ze nooit een Submariner uitbrengen, omdat dat de Black Bay om zeep helpt. Maar als ze de BB gewoon in de markt houden voor 3,5k blijf je een alternatief bieden voor iedereen die geen 6k wil uitgeven voor een Tudor Submariner.
Lekker bezig Ralph!
Zou je bij het prijspunt van 6k dan weer niet net te veel gaan nadenken om door te sparen voor een Rolex sub?
Nou nou nou bij dat soort termen heb ik toch een heel ander beeld dan wat Tudor heeft gedaan afgelopen jaren.
Begrijp mij niet verkeerd ik ben echt wel gecharmeerd van bepaalde moderne Tudor’s.
Maar Revolutionair? Dan verwacht ik toch wel iets meer impact
Klopt alleen is die voor vele niet verkrijgbaar. Dus met een Tudor Submariner zou Tudor dat gat opvullen. Overigens zou daar in het begin ook een hele hoge vraag naar zijn waardoor de grijze prijzen/marktprijs op 8-9k zou komen te liggen. Wat nog steeds lager is dan de 12-13k voor een Submariner grijs.
Zilveren horloge? Afgelopen 50 jaar door niemand meer gedaan.
Ja doorsparen keer 2. Want een Rolex Submariner is natuurlijk helemaal niet te koop voor die listprijs van 8,7k. Een Tudor Submariner, mits verkrijgbaar voor list 6k is een hele sterke zet.
Dit zou qua kleuren wel een mooie line-up zijn.
En een milspec versie met fixed lugs voor de Marine Nationale.
Maatvoering zou ik op 40mm zetten. Mooi tussen de BB58 (39mm) en de Black Bay serie (41mm) in. Dan heeft men voor het grotere werk nog de Pelagos met 42mm. Qua materiaal van de Tudor Submariner zou Tudor denk ik voor staal of Titanium gaan. Waarbij wellicht titanium de voorkeur zou hebben om ook weer niet te veel in het vaarwater van de Rolex Submariner te komen. Drilled lugs op de standaard Titanium Tudor Submariners zou tof zijn omdat het het tooldiver karakter zou ondersteunen. De Marine Nationale Tudor Submariner zou dan fixed lugs hebben en enkel op een speciale Marine Nationale editie nato leverbaar zijn.
Ja tof hoor, maar ook dat zou ik nog steeds niet als revolutionair bestempelen.
Poeh…… mooi hoor. Doe mij die blauwe maar. Al ben ik bang dat de afmetingen mij niet gaan bevallen.
Zoo gaaf! Even de pre-orders bundelen voor korting? Inschrijvingen via poll.
- Rood
- Zwart
- Blauw
0 stemmers
Ik heb helemaal niets met Frankrijk behalve wijn. Laat staan dat ik een logo van de Franse Marine op mijn Tudor zou willen hebben.
Je hebt toch ook een Tudor BB58 925 Silver?
Je kunt het inderdaad beter maar bij san martin houden.
Klinkt Spaans. Maar is het zeker niet?
Ik moest even goed nadenken hoe dat kopieermerkje uit china ookalweer heet. Reeds gecorrigeerd.
Jawel royal Oriënt, maar dat telt niet mee zeker?
Je bedoelt San Martin? Rare vergelijking. Ik heb het over logo’s van buitenlandse krijgsmachten. Zo moet de Tudor gewoon zijn.
Korte samenvatting van mijn voorspellingen:
- Tudor Submariner in zwart, blauw en burgundy red.
- Qua maatvoering 40mm mooi tussen de BB58 (39mm) en de Black Bay serie (41mm) in. Dan heeft men voor het grotere werk nog de Pelagos met 42mm.
- Materiaalkeuze staal of titanium. Waarbij wellicht eerder voor titanium gekozen zou worden om ook weer niet te veel in het vaarwater van de Rolex Submariner te komen.
- Bezel aluminium geen ceramic om dezelfde reden als hierboven en dus het verschil tussen de Tudor Submariner en de Rolex Submariner te waarborgen.
- Drilled lugs op de standaard Titanium Tudor Submariners om het tooldiver karakter van de Tudor Submariner te ondersteunen en minder luxury uitstraling te hebben zoals bij de Rolex Submariner.
- De Marine Nationale Tudor Submariner zou dan fixed lugs hebben en enkel op een speciale Marine Nationale editie nato leverbaar zijn. Marine Nationale/M.N. Logo op caseback en/of dial.
- Prijs van de Tudor Submariner 6k list (8-9k grijs gezien hoge vraag in het begin). Met 6k mooi tussen de Black Bay/BB58 serie en de Rolex Submariner in.
- Prijs van de Marine Nationale Tudor Submariner 6.5-7k en gelimiteerd verkrijgbaar. Evt. France only of (France) Boutique only.
(grijze prijs/marktprijs zal 9.5-11k zijn)
Fake. Of ze hebben hem al jarenlang tijdens duik missies gebruikt . Check die kast.