Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Kijk dat is wel interessant! Wat zou het kunnen zijn? Is er toevallig ook een trademark voor MilSub gedeponeerd? @Mr.JokerBean?

Edit: Wel grappig, want de naam Wildcall heeft Tudor in 2015 ook al eens geregistreerd. Wat in het vat zit. :v:

aardig model zo op deze foto :+1::+1:
moet persoonlijk nog even heel goed nadenken of ik een horloge wil met vaste band aanzet :roll_eyes:

Stick to the best :grinning:

3 likes

in het lijstje zie ik geen MilSub staan

1 like

Ik ben blij met deze release! Ik vind ‘m weliswaar niet vreselijk, maar minder mooi (let op, niet minder goed, of minder goed afgewerkt, dat zou ik nooit zeggen) dan mijn Yema Navygraf Marine Nationale die ik van de zomer kocht. Die is wel 39 mm en heeft drilled lugs, ipv fixed lugs. En zo houd ik een kleine 3000 ballen in m’n broekzak (prijsverschil). Goed gedaan Tudor! :sunglasses::joy:

9 likes

Dit had zo veel beter gekunt :joy:

Ietsie beter dan de normale obesigos. Hij blijft wel te groot voor mij✌️

1 like

.

Wel leuk.
Maar , het is geen Rolex.

6 likes

So true…

8 likes

Dat was denk ook niet de bedoeling
Denk dat ze zich los willen maken van het tudor rolex idee
Mischien dat doorom de prince er binnekort niet meer is en de sub niet komt

1 like

Zoals verwacht erg teleurstellend allemaal, oude wijn in… :thinking:

Tijd zal het leren. Ga nu maar ff in de hoek bij Bilal staan.

2 likes

Ik zie jou volgende week wel bij schaap & Citroën @JohnWick. Aan de ene pols een onmogelijk te krijgen blauwe Datejust en aan de andere pols een onmogelijk te krijgen Seadweller en we zetten die hele tent op zijn kop op jacht naar deze gave Tudor.

3 likes

Nog niet, denk dat het proces van Rolex nog loopt.

1 like

Dat Tudor zo graag de naam MilSub wilt hebben geeft mij nog hoop. :man_dancing:

Tuuuut tuuuuut! Hop hop on the hype-train. :grin:

2 likes

Gaat niet meer gebeuren.

Ze hebben vandaag een milspec uitgebracht dus om dat nou nog een keer te doen zou nergens op slaan.

1 like

Tenzij ze willen verkopen.

Want wees eerlijk, de hype rond de BB58 is nu ook wel over z’n hoogtepunt heen en deze release gaat ook niet voor een nieuwe boost zorgen.

2 likes

Denk je niet dat Rolex bang is voor kannibalisatie van de eigen Submariner?

1 like

Als die te koop was wel. Maar aangezien die niet verkrijgbaar is is de Tudor MilSub een perfect alternatief.

Einde van het liedje verdwijnt het geld in hetzelfde laatje. Hoe onafhankelijk Tudor ook claimt te zijn, ze zitten nog steeds in het kantoor van Rolex.

Zou hij al verkrijgbaar zijn ?