Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Sorry dacht dat een Milsub eigenlijk een andere naam was voor de Submariner, vandaar mijn reactie over kannibalisatie.

Ja dat is het ook hoor. :sweat_smile: Submariner zie ik ze niet snel meer gebruiken. Maar noem het een MilSub met het design van de jaren 70 en je hebt de volgende hype te pakken.

Maar dan komt er wel minder geld binnen als iedereen voor de goedkopere versie gaat.

Nee hoor, er zijn mensen die kopen vanwege Rolex op de plaat :wink:. Rolex, Ralex…ahum… Ralph

3 likes

sorry hoor maar constant dat gezeur over “maar het is geen rolex”

wordt ik helaas erg moe van …
wil je een rolex … lekker doorsparen en wachten en koop je dat wat je wilt.

wil je een tudor …prima …

wil je iets wat op een rolex lijkt maar niet zoveel kost … kijk dan bij steinhart ofzo.

ben erg blij dat tudor het op hun manier doet :+1::+1: en niet nog steeds de “budget” rolexxen zijn van vroeger.

10 likes

Ik word er niet heel enthousiast van. Wel een interessante keuze, die bidirectional bezel.

3 likes

Super handig voor een duikhorloge!

afbeelding

4 likes

Mee eens man! :grin: Box! :facepunch:

4 likes

Ik denk dat je die ene persoon die dat hier zei in het topic verkeerd begrepen hebt en de kwinkslag helaas gemist hebt.

Even goed de website lezen, het is een navigation diver, daarbij heb je dus een countdown timer nodig om je koers te volgen.

Ik vind het wel tof.

3 likes

En dan heb je dus opeens geen risico meer dat je onder water tegen een rots zwemt en je bezel verschuift in de ‘gevaarlijke’ richting en je dus denkt langer lucht over te hebben dan er in realiteit nog in je tankje zit?

Marketing gimmicks zijn Tudor zeker niet vreemd. Navigation diver :joy:

1 like

Doe niks af aan mijn punt. Je weet de reden neem ik aan waarom een diver bezel maar 1 kant op draait.

Je weet ook dat tegenwoordig iedereen met een computer duikt? dus wel grappig om nu een horloge te hebben met een andere functie :+1:

2 likes

Wat een flop. Had hier een stuk meer van verwacht.
Ik zie gewoon een Pegalos met fixed bars.

2 likes

Staat onder Rolex.

1 like

Ik snap het concept wel, vooral omdat de meeste nu met een duikcomputer duiken. Met goed getimde navigatie kan je na een uur duiken terug boven komen binnen de 5m van je vertrekpunt.

Verschillende kleuren blauw voor de bezel ? :thinking:

4 likes

Tudor is wel echt aan het experimenteren geslagen en wijkt toch wel van de bekende paden af, zie de P1, de BB in zilver en nu dit weer. Ik mag dat wel, al krijg ik jeuk van dat hypen.

6 likes

Wat is eigenlijk het idee/de functie van die bezel met de getallen de ‘verkeerde kant op’.
Het loopt nu van 50 tot 10, ipv andersom

:point_down:t2: