Ik ben daar heel gek in, maar persoonlijk zou ik dat liever met een duikkompas doen.
Jaaa maar hoelang volg je de richting op je duikcompas, daar heb je deze Tudor voor nodig. Ik heb de website gelezen . Alles valt op z’n plek nu.
Ik vind hem zeer gaaf hoor! is de lug to lug afstand kleiner? Of lijkt dat zo
In ieder geval een echte toolwatch
en denk je wel dat ze die tudor voor navigeren gaan gebruiken. Je weet dat iedereen tegenwoordig Google Maps heeft en een kompas op hun iPhone?
Nee, blijf erbij dat een duiker een unidirectional bezel dient te hebben.
Je moet echt even de tekst op de site van Tudor gaan lezen
Op zich vind het wel niet mis hoor.
Leuk dat die dunner is dan die baksteen van een Pelagos. Maar had hem dan direct ook 2mm of 3mm kleiner gemaakt, jammer. 500M naar 200M… nog steeds genoeg. Fixed lugs, best geinig maar zou een mooie stalen band toch wel missen.
Nee, ik hou nog even mijn Pelagos denk ik. Het blijft dan maar wachten op een BB58 GMT Pepsi.
Ik wil dan wel eens weten welke Aaifoon nog werkt een aantal meter onder water En moet je dan niet ook verbinding hebben? Mijn telefoon is die al kwijt als ik aan boord 2m onder de waterlijn zit. Edit: en dat is dan nog in de haven.
Ongelooflijk zeg die bezel! Van 9u tot 1u met vier streepjes tussen de nummers, en de rest (dus van 1u tot 9u) met drie streepjes. Lijkt wel een slechte typo!
Hmmm vind hem zo, met blauwe rubberen (?) band, best leuk.
Leuk voor in de zomer.
Hoe zit dit alleen vast?
Op zich nog wel leuk gedaan. Beetje aan de forse kant, maar ik wil hem wel eens om de pols zien. Misschien zoals hierboven al gesteld werd: op de luchthaven zou ik hem misschien meenemen.
Via de achterkant, gewoon een doorlopende band zeg maar. Daarom staat ie ook zo bol. Ik vind het niet mooi.
Ik vind het tof en sluit niet uit dat dit wel eens mijn eerste Tudor kan worden…
Nou, dat gaan we zeker allemaal toepassen in het sportfondsenbad
Wat ik zei: anderhalve mm kleiner. Dus wènig.
Gaat bij mij nooit meer weg.
Nu echt
Idem. Blijft een uniek horloge, zeker de LHD versie. Iets dunner is fijn, maar slechts1,5 mm… en van 50 naar 20 atm is toch een ander horloge. Bovendien moet deze kleur blauw je bekoren en dat lukt niet bij mij.
Thnx. Da’s een goeie side by side.
Vind hem niet lelijk hoor!
Volgende week maar ff passen.
Tja… waar ik al bang voor was:
39mm (kortere lug2lug) en non fixed lugs en ik had hem gekocht.
Apart model, vind de tanden van de lunette die van scherp naar stomp overgaan niet heel erg smaakvol gedaan eigelijk.