Tudor x Marine Nationale “France-only” 🇫🇷

Misschien kan @Veblen of @Franktudor even een schuifmaat boven halen en meten + duidelijk foto’s ervan plaatsen?

2 likes

Kwam dit plaatje nog tegen die mooi het verschil laat zien tussen de Pelagos FXD en de Pelagos

11 likes

Mooi duidelijk plaatje, vind de nieuwe mooier.

1 like

Blauw van de FXD lijkt denk ik op het blauw van de BB58

Een two liner fxd?

Gr, HJR

1 like

Ja je heb gelijk,scherp!

Domme vraag misschien, maar weet iemand of er banden zoals op deze Tudor, los te koop zijn?

Heb ergens gelezen dat dit de ‘echte’ issued horloges zijn. De andere zijn de commercieel beschikbare varianten. Maar pin me er niet op vast :+1:

2 likes

14 likes

Oeh die rubberen band kan ik niet handelen :confounded:

3 likes

Prototype op rechts?

Ik vind die 2liner er echt gaar uitzien :rofl:

De flap is geen probleem, zelfs niet op mijn kleine polsen. Heeft er ook mee te maken hoe je het horloge positioneert. De band vormt echter totaal niet, staat erg bol. Denk dat het daarbij weinig uitmaakt hoe groot je polsen zijn. De kleur is prachtig en het materiaal voelt zeer fijn, maar ik vind hem niet te dragen. Best een misser als je het mij vraagt.

1 like

Bah , ziet er niet uit :pensive:

FTFY

Nee, 1 van de Pro horloges welke een aantal leden van de special forces van MN CASM (commando d’action sous-marine) Hubert hebben gekregen van Tudor.

Let ook even op de strap van de rechtse.

4 likes

Nog niet geprobeerd. Was het eigenlijk ook niet van plan …

De eerste 22 mm Buckle & Crown NATO straps zijn al wel onderweg :wink:

3 likes

Gaaf ding

1 like

Als ze zo naast elkaar liggen vind ik de ‘originele’ Pelagos toch echt het mooiste.

2 likes