Tudor13

Tudor 13. An excellent transaction has taken place to me from Tudor13.
The watch arrived to me in the UK in fantastic condition just as described.
I would have no problem recommending Tudor13 as a seller.
Thanks again

Same here, Tudor13 bought my watchwinder. Fast payment and pretty communication.

So, recommended !

Thanks Tudor13.

Prettig zaken mee gedaan tijdje terug! Netjes afgehandeld allemaal.

Goede communicatie en snelle leveringđź‘Ť
Bedankt

1 like

Mooie deal (ruil) gemaakt met Ferdinand.
Goede communicatie en vlotte betaling, kortom een aanrader!

Leuke deal gemaakt met Ferdinand, goede communicatie en snelle afhandeling.

Een aanrader als koper en verkoper!

1 like

Goede communicatie en doet wat er is beloofd.

Tot de volgende keer!

1 like

Bandje van tudor13 overgenomen, was al verzonden voor het geld op z’n rekening stond. Prima communicatie en verzending

1 like

Hier ook voor de tweede keer een horloge van Ferdinand overgenomen. Horloge was als omschreven, was een prettige transactie. mvg. Hans

1 like

Horloge verkocht aan Ferdinand…prettig contact gehad en alles was zeer snel geregeld. Inderdaad het horloge zelf even langs gebracht maar dat mag geen naam hebben als je zo elkaar kunt helpen.

Dus een prima transactie wat mij betreft en helemaal top geregeld…aanrader dus !!

2 likes

Horloge gekocht van Ferdinand, allemaal netjes en vlot geregeld, en netjes verpakt! Zeker aan te raden.

1 like

Ferdinand heeft een horloge van mij overgenomen. Goede communicatie en vlotte betaling, kortom een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Ferdinand @Tudor13. Transactie vlot verlopen, goede communicatie, snelle betaling.
Voor herhaling vatbaar. :+1: :+1:

1 like

Vandaag het horloge binnen gekregen dat ik van Ferdinand heb gekocht. Vlot geregeld, snel verstuurd en top ingepakt. Top, nog bedankt.

1 like

Horloge verkocht aan Ferdinand, duidelijke communicatie, snelle betaling, aanrader :wink:

1 like

M’n Sinn verkocht aan Ferdinand; alles verliep zeer soepel. Bedankt voor de goede communicatie @Tudor13!

1 like

Mooie Sarb gekocht van Ferdinand. Horloge zoals beschreven en goed verpakt ontvangen. Daarnaast netjes en snel in de communicatie. @Tudor13 is een prima kerel om mee te handelen.

1 like

@Tudor13 Mooie Khaki king gekocht. Bij elk punt in de transactie duidelijke communicatie en mijn week is goed want hij ligt nu al rond de pols, midden vorige week de deal gesloten. Super!

1 like

Het genoegen gehad om aan @Tudor13 een klok te mogen verkopen. Snel contact, geld snel overgemaakt en nog een mooie wristshot toen het horloge binnen was. Top en aanrader! :thumbsup:

1 like

Bijzonder mooie Hydronconquest overgenomen van @Tudor13. Uitstekende communicatie, zeer snelle verzending en exact zoals omschreven. Al met al een hele plezierige transactie met een sympathiek forumlid. Bedankt Ferdinand!

1 like