Tudor13

Mooie deal gemaakt met Ferdinand @Tudor13 voor het overnemen van zijn Sinn 556 Jubileum. Erg blij mee. Zeer prettig contact met Ferdinand…voor herhaling vatbaar :thumbsup:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Ferdinand @Tudor13 .
Prettige en vlotte communicatie met een aardig persoon.
Veel plezier met jouw nieuwe aanwinst.
:+1:

1 like

Mooie Sarb033 overgenomen. Vlotte communicatie en afhandeling.

Zeer blij met mijn SARB. Wat een topklok!

1 like

Vlotte deal gedaan met @Tudor13. Erg prettig en correct verlopen ‘deal’ met Ferdinand.
Wat mij bedreeft zeker voor herhaling vatbaar. Zonder twijfel blindelings te vertrouwen deze liefhebber. Tnx Ferdinand :+1::+1:

1 like

Leuke deal gemaakt met @Tudor13 - Zijn SPB053 geruild met mijn SKX009 met bijbetaling natuurlijk. Prettige communicatie en leuk gesprek over horloges gehad bij het ophalen.

Zeker voor herhaling vatbaar als Ferdinand weer wat leuks heeft :wink:

1 like

Prima ervaring met @tudor13 aka Ferdinand, correct omschreven horloge snel verzonden :ok_hand:

1 like

Sympathiek forumlid @Tudor13 , leuke ruildeal gedaan, zeker een aanrader :sunglasses::+1:

1 like

Horloge gekocht via @Tudor13
Vlotte communicatie.
Bedankt Ferdinand !

1 like

Bandje gekocht van @Tudor13. Snelle communicatie, snel verstuurd en bandje volgens beschrijving. Fijne transactie en aan te bevelen. Dank.

2 likes

Hele goede deal gehad met @Tudor13 , even gebabbeld over horloges en toen met een mooie Precista weer huiswaarts. Aanrader!

1 like

Rodania verkocht aan Ferdinand @Tudor13, vlotte communicatie en afwikkeling, uiterst vriendelijk. Kortom, niets te klagen van mijn kant! Aanrader. :+1:

1 like

Mooi vintage Longines gekocht van Ferdinand. Hele fijne ontvangst en voor mij als beginner ook fijne uitleg en tips gehad. Ik zou hem zeker aanraden!

2 likes

Vandaag hartelijk thuis ontvangen bij @Tudor13.
Mooi horloge mogen ontvangen zoals omschreven. Erg enthousiaste verkoper die alle tijd voor je neemt en bovendien aller aardig. Top koop!

1 like

Gisteren wederom een leuke deal gemaakt met Ferdinand. Zoals eerder het horloge even langsgebracht en lekker over horloges gesproken en de deal beklonken…

Aanrader dus en ik verwacht niet dat dit de laatse deal zal zijn :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Daar ben ik ook bang voor Luuk😉

2 likes

Leuke MN van Ferdinand @Tudor13 overgenomen. Dankjewel!

1 like

Colarebje overgenomen van @Tudor13 , perfect zoals omschreven en correct verpakt , bedankt! :+1::+1::+1:

1 like

Erg fijne deal met @Tudor13 gemaakt voor een Warner De Luxe :slight_smile:
Heldere afspraken en communicatie, aanrader!

1 like

Een horloge verkocht aan @Tudor13. Het bandje bleek achteraf niet in orde te zijn omdat de schakels vast bleken te zitten. Dit wist ik niet en werd hier terecht op gewezen door Ferdinand. Heb het netjes op kunnen lossen met hem. Bedankt voor je geduld! Hij is zeker aan te raden. :ok_hand:t3:

1 like

Gisteren de Eterna Kontiki 20 van Ferdinand @Tudor13 gekocht. Het horloge is inderdaad zoals hij al had verteld in zeer goede staat. Daarnaast ook nog een leuk gesprek met Ferdinand gehad.
Nogmaals bedankt!

1 like