Tudor13

Een paar bandjes gekocht van @Tudor13.
Snelle no nonsense deal, volgende keer weer dus, een aanrader!

1 like

Vorige week een horloge verkocht aan @Tudor13 en dat was een prima ervaring.

Snelle, sympathieke communicatie en nog snellere betaling :+1:

Ferdinand, nogmaals hartelijk dank!!

Gr. Marc

1 like

Fijne ruildeal gedaan met @Tudor13. Prettige en vlotte communicatie. Snelle afhandeling en horloge zoals beloofd. Zeker een aanrader. :sunglasses::+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Tudor13. In de huidige situatie uiteraard geen openbare gelegenheid voor een kopje koffie en het moet een mooi gezicht geweest zijn. 2 Horloge liefhebbers die, de kou trotserend, toch ook nog even heel nodig over de hobby moesten babbelen. :slightly_smiling_face: Dank voor de fijne deal Ferdinand en anytime again!:ok_hand:

3 likes

Volgens mij mijn eerste transactie met @Tudor13 - naar volle tevredenheid (niet dat ik daaraan ook maar enigszins twijfelde) een leuke EPSA Compressor (Glycine Altus) aan hem mogen opsturen.

Aanrader!

2 likes

Leuke ruildeal met @Tudor13
Zeker voor herhaling vatbaar!!! :+1:

2 likes

Seiko verkocht aan @Tudor13. Ik sluit me graag aan bij de bovenstaande opmerkingen; gewoon een snelle en correcte deal met heldere communicatie.

2 likes

Vandaag een mooie Oris gekocht van Ferdinand @Tudor13. Alles zoals geadverteerd, nette staat, snelle deal, tevreden koper hier :wink: Ook nog een lekkere kop koffie en gezellig gesprek erbij gekregen, top!

Dank je en tot de volgende keer :+1:

2 likes

Een leuke ruil deal gedaan met @Tudor13 .
Goede communicatie :+1: prima zaken doen met Ferdinand.

2 likes

Ruildeal gemaakt met Ferdinand @Tudor13
Een deal zoals hij hoort, prima communicatie + realistische biedingen en snelle verzending.

Aanrader dus :slight_smile:

2 likes

Ruildeal met Ferdinand @Tudor13 gemaakt. Leuk contact en alles prima. Bedankt Ferdinand en tot de volgende keer😉

1 like

Weer een leuke ruildeal gemaakt met Ferdinand @Tudor13. Bedankt en tot de volgende!

1 like

Mooie king Seiko gekocht van Ferdinand @Tudor13 vlotte communicatie en snel verzonden.

Aanrader👍

1 like

Horloge verkocht aan Ferdinand (@Tudor13)

Netjes contact, allebei een stukje gereden voor de overdracht, betaling direct in orde. Alles helemaal prima :ok_hand:t2:

Veel plezier met de Tudor BB Pro.

:star::star::star::star::star:

1 like

Gister een prachtige Omega geruild met Ferdinand. Zeer prettige ervaring en zeker een aanrader aan ieder om zaken mee te doen!

Bedankt nogmaals @Tudor13 en ook jij veel plezier met de Seiko!

1 like

Prachtige tudor gekocht van @Tudor13.
Vlotte communicatie, en horloge zoals beschreven.
Zeker een aanrader!

1 like

Deal met @Tudor13 gemaakt. Ging allemaal soepel met vlotte een duidelijk communicatie. Een aanrader!