Een paar bandjes gekocht van @Tudor13.
Snelle no nonsense deal, volgende keer weer dus, een aanrader!
Vorige week een horloge verkocht aan @Tudor13 en dat was een prima ervaring.
Snelle, sympathieke communicatie en nog snellere betaling
Ferdinand, nogmaals hartelijk dank!!
Gr. Marc
Fijne ruildeal gedaan met @Tudor13. Prettige en vlotte communicatie. Snelle afhandeling en horloge zoals beloofd. Zeker een aanrader.
Vandaag een horloge verkocht aan @Tudor13. In de huidige situatie uiteraard geen openbare gelegenheid voor een kopje koffie en het moet een mooi gezicht geweest zijn. 2 Horloge liefhebbers die, de kou trotserend, toch ook nog even heel nodig over de hobby moesten babbelen. Dank voor de fijne deal Ferdinand en anytime again!
Volgens mij mijn eerste transactie met @Tudor13 - naar volle tevredenheid (niet dat ik daaraan ook maar enigszins twijfelde) een leuke EPSA Compressor (Glycine Altus) aan hem mogen opsturen.
Aanrader!
Seiko verkocht aan @Tudor13. Ik sluit me graag aan bij de bovenstaande opmerkingen; gewoon een snelle en correcte deal met heldere communicatie.
Vandaag een mooie Oris gekocht van Ferdinand @Tudor13. Alles zoals geadverteerd, nette staat, snelle deal, tevreden koper hier Ook nog een lekkere kop koffie en gezellig gesprek erbij gekregen, top!
Dank je en tot de volgende keer
Een leuke ruil deal gedaan met @Tudor13 .
Goede communicatie prima zaken doen met Ferdinand.
Ruildeal gemaakt met Ferdinand @Tudor13
Een deal zoals hij hoort, prima communicatie + realistische biedingen en snelle verzending.
Aanrader dus
Ruildeal met Ferdinand @Tudor13 gemaakt. Leuk contact en alles prima. Bedankt Ferdinand en tot de volgende keer😉
Mooie king Seiko gekocht van Ferdinand @Tudor13 vlotte communicatie en snel verzonden.
Aanrader👍
Horloge verkocht aan Ferdinand (@Tudor13)
Netjes contact, allebei een stukje gereden voor de overdracht, betaling direct in orde. Alles helemaal prima
Veel plezier met de Tudor BB Pro.
Gister een prachtige Omega geruild met Ferdinand. Zeer prettige ervaring en zeker een aanrader aan ieder om zaken mee te doen!
Bedankt nogmaals @Tudor13 en ook jij veel plezier met de Seiko!
Prachtige tudor gekocht van @Tudor13.
Vlotte communicatie, en horloge zoals beschreven.
Zeker een aanrader!
Deal met @Tudor13 gemaakt. Ging allemaal soepel met vlotte een duidelijk communicatie. Een aanrader!