Serica overgenomen van @Tudor95.
Communicatie was net en vlot.
Horloge was in perfecte staat.
Voor mij een positieve ervaring en kan hem daardoor zeker aanraden als verkoper.
Met veel plezier een horloge aan Frank @Tudor95 verkocht. Leuk contact vooraf en een hele gezellige afspraak.
Absolute ![]()
![]()
![]()
![]()
-ervaring. Ik kan iedereen aanraden met Frank in zee te gaan.
Ontzettend leuk dat je zo content met de Zenith bent Frank!
Na een gezocht Topic van Frank mijn 16233 aan hem verkocht.
Na fijn appcontact afgesproken en een gezellige middag gehad en Frank met een big smile naar huis mogen zien gaan.
Uiteindelijk nog een horlogevriend aan over gehouden!
Frank is aan aanrader om zaken mee te doen!
Even schetsen: horloge overgenomen, geadverteerd als ‘nieuw, 1 maal gedragen’. Aangezien ik zag dat er al een bandenwissel was doorgevoerd op het horloge wel even dubbel geverifieerd (ik weet dat bandenwissels vaak fout gaan) dat hierbij geen schade was aangebracht. Dat is toen geconfirmeerd - ‘Het horloge ziet er absoluut nieuw uit, geen schade’. Bij ontvangst onmiddelijk even alles geinspecteerd, en de lugs als volgt aangetroffen.
Ik heb de verkoper aangeboden om het horloge retour te sturen, op eigen kosten, maar hij schuilt nu met de gekende argumenten: ‘deal is deal’ en ‘jij hebt buyer’s remorse en hebt het horloge moedwillig beschadigd om te kunnen retouren’ - wat natuurlijk nonsens is.