‘Tudors zijn geen blijvers’

Omdat ik ze een beetje Tooduur vind voor wat je krijgt.

godsamme deze kwam echt van diep

15 likes

De opstap naar Rolex speelt hier wel denk ik…

Ik heb mijn Tudor gekocht omdat het een Tudor is en niet omdat het het kleine broertje van Rolex is.

BB58 :heart:

2 likes

Mijn GMT gaat nooit meer weg. Ik vind hem ook oprecht mooier dan zijn Rolex broer.

2 likes

Dit staat wel erg netjes maar toch een beetje raar om ineens geen rivets te zien. Hoe bevalt deze band t.o.v. de originele?

1 like

Godnondeju wat een knapperd!
Eens met je opsomming!

2 likes

Helaas, raar maar waar :thinking:

Heb ik ook een beetje. Mis nu ook een beetje de rivets. :sweat_smile:

Uiteindelijk wil iedereen een Super Squale.

3 likes

Hoeveel niet flipperaars bezitten er een Tudor?
Mijn BB’s zijn toch echt blijvers :smiley:

2 likes

Mijn 1ste horloge was een Hamilton automaat. Die zit in een box in de kast.

Mijn 2de horloge was een Tudor Royal 38mm. Deze twijfel ik elke keer om te verkopen want ik mis die cyclops. Als ik hem dan draag dan is het wel lekker. Draag ik de Bulova Super Seville, ja dat is fijne horloge maar beetje jammer van de bouwkwaliteit.

Ik had een paar maanden terug bij de AD een Tudor BB SG gepast en hij was geweldig. 10 minuten later zag ik al meteen een paar dingen waar ik me aan stoorde…

Het is een beetje haat liefde met Tudor denk ik.
Ik zou niet snel meer één kopen denk ik.

2 likes

Alles waar ‘tu’ voor staat is slecht behalve tuvreden

2 likes

Band bevalt erg goed. Modernere uitstraling en verstelbaar.

En tuquila :grin:

3 likes

Blij deze BB36 ontdekt te hebben, niks wat hem evenaart qua comfort, afleesbaarheid, onbezorgd en allround draagbaar, service- en aanschafkosten :1st_place_medal: Understated, cool en gewoon een geweldige aanschaf. Deze Tudor valt niet in de categorie flippermateriaal wat mij betreft :muscle:t3:

32 likes

Ik ook? Overtuig me! Vertel!:wink:

1 like

Mwah, haalt mijn shortlist niet.

Een longlist overigens ook niet. :see_no_evil:

2 likes

Zeker geen blijvers met die rare hands maar de oldies wel

10 likes

Dan wel op een oysterband :wink:

33 likes

Draag deze al sinds 2016? Zeker een blijver…

En heb een DJ in zeer goede conditie, dus is zeker verpest zijn door de grotere broer qua merk(beleving).

13 likes

Jah precies dit, tijdje terug de Rolex gmt variant om gehad. Wat is dat blauwe keramiek lelijk zeg. In het echt hele andere kleur dan dat je altijd op de foto’s zien

1 like