‘Tudors zijn geen blijvers’

:joy::joy::joy:

Ik noem Tudor de smart mens Rolex. Rolex is net de Bitcoin onder de horloges. Ben bang dat Tudor ook deze kant op gaat. Dus zo lang je ze nog gewoon voor retail kan kopen en de wachtlijsten niet te lang zijn zou ik ze gewoon nog kopen.

6 likes

Geen blijvert omdat ik iets miste bij het dragen. Geen woord voor, want het is een gevoel. Dat gezegd hebbende, ga ik waarschijnlijk toch voor de BB54 vallen, om dan in het blauwe deel te vertellen hoe geweldig hij is en in dit topic te bevestigen dat ik “het” weer niet voel.

19 likes

Mijn tudor fastrider chrono ducati red op zwart leer deed lange tijd twijfelen of het een miskoop was tot ik een textiel bandje vond met de ducati streep en alles viel in de juiste plooi.Ik merk wel meer dat afschrijven vermeden kan worden door een kleine ingreep die dan plots een heel ander beeld geeft.Wat experimenteren kan heel bevredigend zijn.Sommigen hebben allicht iets te weinig geduld.

1 like

:raised_hand:

1 like

Ik heb van beide merken een horloge. Mijn BB58 kwam na mij DJ. Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar begrijp nog steeds niet waarom Rolex bezitters een behoefte voel om er steeds op te wijzen dat eigenaars van een Tudor eigenlijk een Rolex willen maar die niet kunnen betalen. Tudor maakt wat mij betreft prachtige horloges.

21 likes

Zo naast elkaar zijn ze toch wel erg mooi. :grin: :pray: Ook al heeft de Sea-Dweller wel een streepje voor. :ok_hand:

29 likes

Het zal voor menig Rolex bezitter wellicht moeilijk voorstelbaar zijn, maar er zijn daadwerkelijk mensen die geen Rolex willen en derhalve kiezen voor een ander merk.
En nog sterker, daar zitten ook mensen bij die een Rolex wel kunnen betalen.

Ik kijk met net zoveel plezier naar een Vostok als naar een Tudor, om maar aan te sluiten bij dit draadje.

6 likes

Niet doen dan. Draagt lekker hoor. :blush:

Tudor mooi maar die uren wijzer Not !

1 like

Ik vond mijn BB58 erg tof. Alleen die snowflake hands vind ik helemaal niks. Als je dat eens kon modden naar straight hands :heart_eyes:

Wat denk ik ook bijdraagt is dat de flipperaars onder ons goedkoop kunnen kopen en makkelijk kosten neutraal kunnen verkopen. Dat i.c.m. de wetenschap dat ze vaak weer in het blauw voorbij komen en je ze dus makkelijk terug kunt kopen maakt Tudors perfect flippermateriaal.

6 likes

En een Rolex is geen AP of Patek.
Er is altijd wel iets beters.

5 likes

Ik begrijp dit niet.
Als je een horloge mooi vindt koop je het.
D merk, C merk, B merk, A merk.
Mooi is mooi, lelijk is lelijk.
Maar iemand die een mooi horloge niet koopt want B merk?
Nou ja, laat maar, veel plezier met je A merken.

39 likes

Hoe oud is u? :joy:

11 likes

Dat gezegd hebbende, ben je naar eigen zeggen Speedmaster fan maar draag je zelf een MoonSwatch Jupiter.

Over B keuze gesproken… :man_facepalming:

Oh ja, hier mijn B merk om on topic te blijven:

26 likes

emotional-damage

7 likes

Hmmm ik weet het niet. Ik vind mijn Tudor eigenlijk wel een blijvertje.

25 likes

Goh, echt? Weer wat geleerd. Jouw rijtje is idd anders. Kun je vertellen wat Tudor moet doen om in jouw rijtje te komen? En wordt iedereen daar dan vrolijker van?

8 likes

Hier ook gewoon vast in de collectie hoor. Net na introductie gekocht in Mexico (bij de AD) en voel nog steeds ‘de klik’ … en als je niet tegen die popnagels op de zijkant van het bandje kan… doe je er toch gewoon wat anders leuks om.

39 likes

Niet mee eens.