Draag deze toch ook echt vaker dan m’n Rolex of welk ander horloge dan ook
Ik vind hem ook echt mooier.
Ook prachtig.
Tudor in de lift (keer wat anders dan de negativiteit van de afgelopen dagen in dit topic) Titel wellicht aanpassen, past het beter naast het Breitling topic
Ik heb een Prince Date uit de jaren 90 en dat is echt een super horloge. Wil hem nooit meer kwijt. Tudor is gewoon een fijn merk. Ranger is ook veel mooier, veel betere wijzers, dan een Explorer. Enige wat ik van Rolex nog wel eens zou willen is zo’n hele oude, Oyster Precision, met de hand opwinden, geen datum.
… en dan is het geen stelling meer.
Gefeliciteerd hoor. Mooi
Staat je goed hoor!
Mijn beste Tudormigo’s,
Slechts één Tudor in mijn bezit!!
De 1926 serie. In de 39 mm versie.
Doch het is mijn “dagelijkse lust en mijn leven”.
Ik raak er niet op uitgekeken.
Orologio Signaturis Temporis
Heb niet alle 200 berichten gelezen, maar is het niet gewoon zo dat er erg veel Tudors aangeschaft worden en daarmee dus ook veel in het blauw?
Kan me voorstellen dat dit voornamelijk de reden is en niet dat het per definitie geen blijvers zijn.
Net als blackbays, komen Datejusts veel voor in het blauw. Evenals alle hype horloges.
Veel in omloop is ook veel in de verkoop.
Al een hele tijd (sinds medio 2016 denk ik) heb ik een Black Bay Red en die draag ik heel vaak en met veel plezier. Ik vond hem gewoon heel mooi en had ten tijde van aankoop ook een mooie Rolex Datejust in bezit, dus in mijn geval was het ook niet een soort surrogaat aankoop. Voor mij absoluut een blijver die naar de volgende generatie door gaat. Ik vind overigens niet alle Tudors mooi, maar deze wél.
Het is ook een prachtig horloge
Dat vind ik leuk om te horen; dankje!
Ik wil(de) een Submariner, toen blauwe BB58 werd gereleased dacht ik, nice, neem deze dan vooralsnog, draagt tegelijk bij aan aankoop historie bij mijn AD. Sindsdien krijgt ie heel veel wrist-time. Heb ook Rolex, echter is de BB58 meer mijn daily geworden. Denk niet dat ik hem wegdoe, ook niet als die Sub er ooit komt…