Welke band is dat? Ziet er goed uit.
Is uiteindelijk ook gewoon een vraag van TS waarvan je je afvraagt wat de vragensteller vraagt. Of zoiets……
Ik heb eea gelezen in dit topic.
Niks van te zeggen. De titel begrijp ik wel en dat ik ook een beetje gemengde gevoelens over het onderwerp heb is ook een gegeven.
Ik had ooit een MN 21. Met heel veel plezier gekocht en gedragen.
En gedragen.
Toch heb ik er afscheid van genomen. Niet omdat die niet mooi of bijzonder was/is, maar gewoon omdat ik het horloge maar mwah vond. Saaie kleur van de titaniumkast en zoveel blauw eigenlijk ook.
Dus kwam er een andere tudor voor in de plaats.
Neo vintage ‘90 baby. En ook hier twijfel ik wel eens aan.
Maar dan zie ik de foto’s en hem ook weer om de pols bij een zakelijke relatie en
Dan blijft die weer. (Is de twijfel weg)
Last but not least:
Kijk nou.
. . .Ik wil een bb54. Om te hebben. Niet omdat ik hem nodig heb. Maar ik weet ook dat als er iets is wat mij niet bevalt hij weer …. gaat
Die chrono is echt tof … welk jaar is deze ?
Oh ik denk 1994. Small block transitional. Oud kast en dial.
Schitterend duo
Tuurlijk man
Lekker behouden
Is prachtig horloge
Blijver!!
Te dik ?
Ik hoop het, tot nu ( 1 dag later ) bevalt die meer dan prima
Een Tudor wordt:
-
Een blijver, want een is een hele schare ware “Tudoristi”, óf
-
Geen blijver, voor die personen geldt Tudor als een
soort van “Proef-Rolex”, want: het zijn ware “Rolexisti.”
N.B. : man man man …
Ik heb beide, dus daar zou t niet aan moeten liggen haha
Ah oké
Thanks . Overweeg er een zwarte rubber band op te zetten. Deze komt van een ICE Watch die we hadden liggen, paste redelijk goed, erop gezet om te kijken of het wat is, alvorens de voor een RubberB of Vanguard te gaan…
Dat is denk ik wel een beetje het verhaal, net als met auto’s; een Landrover is mooi, ziet er cool uit, doet het goed op instagram, maar voor het echte dagelijkse harde werk neem je een Landcruiser.
Voor mij dus wel, nou ja eigelijk al mijn horloges
Maar goed, als Tudors geen blijvers zijn geldt dit ook voor: Rolex, Omega, Breitling, Longines enz enz. Anders kan horlogemarkt wel op slot toch.
Nou ja, toch nog een Tudor die mag blijven
Sla jezelf met een rubberen hamer op je hoofd en je zal merken dat er mentaal iets aan het veranderen is
Helemaal mee eens, maar je bedoelt natuurlijk dat er een streepje tussen Sea-Dweller staat
Maar dat doe je dus wel door het als een b merk weg te zetten bij sommige mensen. Mij kwets je niet, heb genoeg oude meuk. Alles van a tot z, wat die z dan ook mag betekenen. Stel je nu eens in iemand anders zijn schoenen, heeft 5 jaar gespaard om zo’n mooie Tudor te kunnen komen. Plaatst hier met trots zijn NA van zijn Tudor en leest nu dat hij gespaard heeft voor een simpel b merk . O ja, ben ook trots op mijn Vostok
.
Ach, ik heb echt de helft gespaard. 2,5 jaar. Zo’n opmerking doet me helemaal niks. Ik koop wat ik mooi vind. Heb ook Corum, Breitling, Longines, Hamilton. Maar ook Lorus, Seiko, Casio, Vostok. En alles wat er tussen zit. Geniet van allemaal evenveel. Allen de een kun je meteen kopen en bij andere moet je meer tijd nemen.
Hangt toch niet van de mening van een ander af.
Te dik voor de diameter. De proporties voelen raar zo. Kan een dikker horloge best waarderen maar dit voelt gek. Geef het nog even om te wennen, misschien ligt het aan mij.
Je schoonmoeder!