‘Tudors zijn geen blijvers’

Zonde want het is er 1 om af te raggen. :joy::grin:

1 like

Kuch kuch.

7 likes

Snoepjes, maar vind de BB toch wat mannelijker

In het kader van dingen die je over je horloge kan zeggen maar niet over je vrouw😎

5 likes

Jij showt een damesmodel, geen vergelijk met de bronzen BB :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Toch maar weer deze dan.:sunglasses:

13 likes

Thank me later. :wink:

Edit:

En dan hadden we ook nog deze. Volgens mij zelfs eerder dan Tudor zijn volledige bronzen BB uitbracht.

5 likes

Beter voorbeeld inderdaad en minder vrouwelijk :grin:

1 like

Eigenlijk is het een Utopiaanse stelling, want zou er überhaupt een merk bestaan waar dit wel van toepassing is?

En mocht het zo zijn dat er een merk zou bestaan waar de “blijf-factor” wel op van toepassing zou zijn, dan geldt dit waarschijnlijk voor een uniek geval of persoon….

Tudor is, en blijft voor mij, gewoon een leuk merk.

16 likes

Mij dus ook niet, maar volgens mij reageerde ik op @Hof. Kan ook wel vertellen wat ik zoal aan horloges heb. Maar er zijn mensen die een mening van een ander wel serieus nemen en zich gekwetst kunnen voelen vandaar mijn opmerking. Maar even goede vrienden toch? :wink:

Die reverse panda tudor is wel fantastisch hoor.

2 likes

Ik vermoed dat de meeste trotse bezitters van een mooie Tudor (al dan niet na lang sparen) best weten dat hun kwalitatief hoogwaardige en dure horloge echt geen B-merk is omdat dat door iemand in een forum-topic geroepen wordt…

8 likes

Ik ben het echt wel met je eens hoor, maar dat sommige maar roepen dat een merk een a-b-c-d enz merk is, vind ik gewoon niet kies. Zelf heb ik 2 Tudors en niks b merk, zie je het al voor je dat je bij een AD binnenloopt en vraagt om het b merk Tudor. Maar de HF leden die mij kennen weten dat het mij zelf niet boeit.

6 likes

Had exact hetzelfde met de Pro!!! Alleen heb ik deze al na 72uur verstoten :joy:

1 like

Ik heb niet alles gelezen, maar volgens mij (niet voor iedereen, maar voor een groot deel van de kopers):

• Als je geen Rolex kunt kopen/betalen dan is een Tudor je go to merk.
1 like

Kleine update, de BB58 bevalt me nog steeds meer dan prima. Heb een veel beter gevoel bij deze dan bij de ‘gewone’ BB 41mm.

Wie weet.

7 likes

Hoeveel uur heb je hem al? Wat mij betreft een top horloge.

2 likes

3 dagen :rofl:

1 like

3 hele dagen Marco :crazy_face:

1 like

Nou dan ga je morgen toch al door de 100 uur. Als dat geen blijver is :upside_down_face:

Geniet er iig van!

3 likes