Turtle of skx mod

De twijfel slaat toe, maandag op Schiphol een turtle gepast. Toen gebeurde er iets wat mijn aan het twijfelen bracht. Mijn vriendin, die normaal geen enkele reactie geeft op de horloge die ik vol bewondering laat zien, liet merken dat ze het zowaar een mooi horloge vondt.

Nu slaat de twijfel dus toe, wilde gaan voor een skx mod met een turtle dail en een ym bezel en coin edge bezel. Nu kan ik dat budget natuurlijk ook gewoon gebruiken om een turtle aan te schaffen.

Wat gaan we nou kiezen, dus mag ik van jullie what you kan ook do input?

1 like

Persoonlijk zou ik gaan voor een Turtle. (unieke) en mooiere kastvorm en een uurwerk met extra features.

1 like

Je kan natuurlijk ook de turtle gaan modden :stuck_out_tongue:.

2 likes

SKX sowieso, die turtles zien dr niet uit man :yum:… dat kan @HanDavinci wel bevestigen…en misschien dat hij nog wel wat dikke MOD ideetjes heeft…kan je helemaal los gaan.

1 like

Schiet maar raak voor een knaak, hier staan er wel een boel.

2 likes

Die save the Ocean mod is wel heel wijs.

2 likes

Ik zou voor Turtle gaan:

1 like

Net via ruil verkregen, wat mij betreft een blijvertje :heart_eyes: Miltat band met glidelock, alu bezel insert, single low domed saffier en coin edge bezel. Supermooi! :ok_hand:

4 likes

Ja het zijn ook echt plaatjes, dat wist ik al :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Met die eglobal prijzen van tegenwoordig (skx voor €150 en een turtle voor €220), zou ik het één het ander niet laten uitsluiten😉. Vergeet niet dat die mod ook nog wel €100-150 (natuurlijk wil je saffier) gaat kosten. Dan ben je voor een stock skx en een stock turtle evenveel (ok 5 tientjes extra) kwijt als voor je mod.

2 likes

4 likes

Ik volg dit draadje aangezien mijn skx binnenkort geleverd wordt :smiley:

1 like

Zelf vind ik een sumo ook erg mooi :ok_hand: (niet geheel onbevooroordeeld :grin: )

1 like

Maar dit is een SBDC061 toch?

Nee de SPB077J1 :grin:

Ja maar het modden is juist het leukste. Lekker klooien en daarna heb je je eigen custom horloge.

Dito

1 like

Helemaal eens, heb ook aleen maar gemodde skx-en, turtle vond ik te groot.
Ik zou gewoon lekker een 4r36 in je skx plempen :smirk:, heb ik ook gedaan (laten doen) bij de linker.

1 like

Ik vind de Turtle kleiner vallen dan je zou verwachten, en de SKX wat tegenvallen, hoewel je met die mod een eind komt.

Turtle is ook goed te modden inderdaad, ik vind deze wel heel goed gelukt, al zeg ik het zelf:

4 likes

Dat is bijna ook zoals het bij mij is gegaan. M’n echtgenote is meestal onverschillig tegenover de horloges die ik haar laat zien, tot de turtle, die vond ze insta-mooi. En zo geschiedde!

1 like