Turtles On Tour, show me your Turtles!

Ik heb 'm weer op staal gezet. Ik word een beetje moe van mezelf omdat ik maar niet kan kiezen welke band ik er ‘voor vast’ op wil. Het is op dit punt meer een soort obsessie van me, dan dat het hobbymatig nog leuk is zegmaar :slightly_smiling_face:.

Voor de geïnteresseerden kan ik inmiddels wel bevestigen dat het vervangen van de originele spring bars door deze met 1.2 mm tip het probleem van ‘klikkende’ spring bars verhelpt, als je Turtle hier last van heeft :+1:. De end-links van de stalen band blijven een beetje speling houden t.o.v. de kast, maar ik in reviews zie ik dat dit ook bij Seiko duikers in het hogere segment voorkomt. Dat stelt toch gerust op de een of andere manier :grin:.

8 likes

Met doorgeboorde lugs is wisselen toch geen probleem?

1 like

Nee het gaat inderdaad erg gemakkelijk

1 like

:turtle::turtle::sunglasses:

3 likes

Haha hier precies hetzelfde probleem! Op staal vind ik hem niet zo heel mooi. De Ali wafle staat hem erg goed dus misschien een Uncle Seiko bestellen. Maar ik ben in afwachting van m’n Nick Mankey strap. Dat moet hem worden. Hopelijk!

3 likes

Even gegoogled, dat wordt wel gaaf denk ik :+1:

De Uncle Seiko Waffle is echt super. Ik ben wel blij dat ik er eentje gebruikt heb kunnen overnemen via het forum. Voor $39,- plus $15,- verzendkosten en mogelijk nog BTW/import is het geen goedkope band…

1 like

Pappa dag vandaag

4 likes

Btw, wie heeft er nog een originele rubberen Seiko strap over? Die zijn zachter als de “oude” en hebben een wat bredere gesp

Ik krijg als het goed is morgen mij waffle strap binnen… Nu wisselend tussen mesh en leer. Ik vind leer eigenlijk niet op een duiker horen, maar vind deze band wel goed staan :ok_hand:

5 likes