Turtles On Tour, show me your Turtles!

Met doorgeboorde lugs is wisselen toch geen probleem?

1 like

Nee het gaat inderdaad erg gemakkelijk

1 like

:turtle::turtle::sunglasses:

5 likes

Haha hier precies hetzelfde probleem! Op staal vind ik hem niet zo heel mooi. De Ali wafle staat hem erg goed dus misschien een Uncle Seiko bestellen. Maar ik ben in afwachting van m’n Nick Mankey strap. Dat moet hem worden. Hopelijk!

4 likes

Even gegoogled, dat wordt wel gaaf denk ik :+1:

De Uncle Seiko Waffle is echt super. Ik ben wel blij dat ik er eentje gebruikt heb kunnen overnemen via het forum. Voor $39,- plus $15,- verzendkosten en mogelijk nog BTW/import is het geen goedkope band…

1 like

Pappa dag vandaag

5 likes

Btw, wie heeft er nog een originele rubberen Seiko strap over? Die zijn zachter als de “oude” en hebben een wat bredere gesp

Ik krijg als het goed is morgen mij waffle strap binnen… Nu wisselend tussen mesh en leer. Ik vind leer eigenlijk niet op een duiker horen, maar vind deze band wel goed staan :ok_hand:

7 likes

De zoektocht naar de ultieme band is nog niet voorbij :blush: Vanaf vandaag probeer ik de OEM Seiko Turtle band uit. Zit fijn en benadrukt de toolwatch look. Ik denk dat ik de waffle mooier vind staan, maar het is leuk om de originele band erbij te hebben, zeker omdat ik erover nadenk om de originele stalen band te verkopen…

Volgende op de lijst zijn een grijze seatbelt nato en een donkerblauwe FKM band. Foto’s volgen zodra deze banden binnen zijn :grin:.

6 likes

Sorry maar de waffle staat hem beter. Het is niet anders :grin:

1 like

Ik vind dat serieus een mooie band. En veel soepeler word het niet. Hebben ze zoiets niet met blauwtint?

1 like

Voor de laatste keer in deze vorm

7 likes

Helaas niet exact deze. Origineel Seiko is er volgens mij alleen de R01X019H9 in 22 mm in het blauw, maar die prijs :dizzy_face:.

Dat is me een beetje te gek, er zijn ook mooie FKM of natuurrubberen alternatieven. Ik heb nu deze onderweg waar als het goed is ook de Seiko gesp op past.

6 likes

In principe is de Willard eigenlijk een kleine turtle.

8 likes

De “Batman” gescoord hier in het blauwe deel! Vanmiddag binnen gekomen. :heart_eyes:

13 likes

Proficiat​:+1::+1:

1 like

Abracadabra

10 likes

3 likes

Toffe mod :open_hands: Zijn dat Sumo wijzers?

7 likes