Mooi al die foto’s. Twijfel al een tijdje over een ander glaasje op de padi turtle. Hij heeft toch aardig last van spiegeling en hoop dat de wijzerplaat dan nóg beter uit komt. Scheelt dat veel denken jullie?
Verder geen tegenstander van hardlex en de vorm van het glas is ook prima dus gaat me echt om de AR coating.
Gisteren waren we een flinke wandeling aan het maken…de band valt uit elkaar…
Gelukkig geen krassen in de kast o.i.d.
Ik heb de band wel ingekort maar niet op dit punt, ik heb alleen bij de “pijltjes” ingekort. Komt dit wel vaker voor bij de standaard band?
Oh wow, dat is schrikken. Ik heb het nog niet eerder gezien. De pinnen waar geen pijltjes bij staan moeten er eigen niet eens uit kúnnen, laat staan uit vallen. Heb je hem bij een AD gekocht en zit 'ie nog in de garantie?
Ik heb hem hier op het forum overgenomen maar hij is van september 2020, nog garantie dus.
Bij het inkorten heb ik wel op de busjes gelet en ook de andere ( waar ik niets aan gedaan heb) bekeken, voor mij zag het er goed uit.
Dit zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn. Kennelijk is er iets mis geweest met de pin die de schakels bij elkaar moet houden. Maar ja, dat kun je ook niet zien van buitenaf. Hoop dat de garantie uitkomst biedt. Dan heb je alleen wel een door een dealer ingevulde pas nodig en geen blanco exemplaar.
De garantiekaart is afgestempeld en ingevuld. Wel een buitenlandse dealer (denk ik) maar dat zou niet uit moeten maken.
Ik heb al contact gehad met de verkoper, hij schrok er ook van en geeft aan dat hij deze pin nooit los heeft gemaakt.
Mijn nieuwe aanwinst. Heruitgave van de SRP777 met SRPE93 als referentie. Voor het geld echt een topklok. Het draag comfort is super. Erg blij met de Seiko na een reeks van veel duurdere klokjes in de collectie te hebben gehad.
Dan kan er nog verschil zijn waar de oorspronkelijke dealer zat. Bij aankoop in Japan is er een kortere garantieperiode in ons land dan wanneer gekocht in Nederland (of de EU dacht ik)
Ik heb in 2015 op mallorca een astron gekocht.
1 jaar later was er wat mee. Naar seiko Nederland opgestuurd, via Nederlandse juwelier, en werd keurig onder garantie gerepareerd.