edit
Wat jammer dat u ons gezellige forum verlaat.
83 jaar met een woordgebruik bestaande uit lullig en azijnzeikerds?
Heb een beetje mijn twijfelsā¦
De beste man is mee met zijn tijd ivm vocabularium maar niet computertechnisch.
Jammer, nog steeds geen fotoās gezienā¦
Zeker als je 83 jaar bent zou je behoren te weten hoe het heurt als je voor het eerst ergens binnenkomtā¦
Heren wat een foute veronderstellingen, de taal komt vanzelf als je kleinkinderen hebt en fotoās sturen lukte niet.
Voor de goede orde ben ik een vrouw en geen man, hoezo zegeviert bij de āherenā het male chauvinism.
Ik vroeg iets en kwam niet binnenstormen, dat lukt ook niet als je 83 bent, voorts doe ik mijn best om bij te blijven.
Veel succes en doe je best om mijn leeftijd te halen, zo te horen aan jullie taalgebruik en gedrag zijn jullie vijftigers.
Succes met het navelstaren, beroepshalve heb ik ooit met typjes als jullie te maken gehad. Zo dan hebben jullie nog weer wat te doen behalve kritiek spuien eens nadenken over vooroordelen enz.
denkt aan een beroep waarin je met allerlei soort mensen van de maatschappij te maken krijgt
Hmm, nee⦠kan er zo niet opkomen helaas.
Twintiger :ā(
Ik wisn niet dat navelstaarbegeleidster/instructrice een officieel beroep was, of is dit lang geleden?
-ongepast-
Over foute veronderstellingen en vooroordelen gesprokenā¦
Iets van pot en ketel?
scherp!
Kan dit topic op slot, de kans op een goede discussie is voorbijā¦
Ik ook. Vakantiejob in een rusthuis, misschien tot straks?
Please.
Sorry, mar dis soortreacties siert ons niet!
Lange tenen ook nog , ik was psychiater dus voor een deel van jullie wellicht ooit nog van pas komend en laatste job gevangenisdirecteur, dus wie van jullie welke schoen past trekke hem aan.
Succes heren, het was mij een āwaarā genoegen even met de zelfkant van een deel van deze maatschappij (gelukkig) via pc, min of meer kennis te maken.
Leerzaam om te merken dat beschaving in fora, vooral als mannen een bepaalde hobby delen, zeer fragiel is.
Psychiater en (gevangenis)directeur.
Excuse me, maar dan had ik al helemaal wat gepaster taalgebruik en eigen inzet verwacht.
Alle geloofwaardig foetsie!