Is die foto erg gelijkend?
Hahaha. Als psychiater hebt U in uw opleiding geneeskunde ongetwijfeld het vak communicatie gehad.
Een grapje zou iemand met uw levenservaring toch moeten kunnen herkennen.
Geloofwaardigheid, als iets niet in jullie beperkte kader past, dan deugt het niet, jullie passen bij elkaar en verdienen niet dat er nog enige aandacht wordt besteed. Een tip gebruik die spray voor jezelf Peter LoCo
Trouwens ik vroeg in het begin normaal iets en ook hoe ik een foto moest plaatsen, antwoord was ārechtsonderā!
Zeer duidelijk.
Normaal gesproken zou ik de-escaleren, maar ik vond het wel grappig om te zien hoe snel een paar mannen op de kast raken en zo vol kunnen zijn van hun eigen vermeende kennis.
Wat mij betreft is het speelkwartier over zeker voor de twintiger, zeker geen werk, of wordt er tijdens het werken aan een hobby gedaan?
Ach moet kunnen, net als het bijdehand doen als je dat niet echt bent, veel succes jongelui, met nadruk op het laatste.
Tegenwoordig studeert de twintiger nog Boris (naam van je kleinzoon ?)
Je hebt je info gehad. Een precimax al is hij in witgoud met diamantjes gaat geen 3000,- zijn.
De waarde is de goudwaarde en steenwaarde.
Wat wss onder de 1000,- zal liggen. Aangezien het formaat wel tegen zal vallen als vrouwenhorloge.
Groetjes Boris!
Op dit forum zitten liefhebbers van horloges. Waaronder ook enkele zeer gewaardeerde leden. Ik vind de uitlatingen vanuit jou kant echt niet kunnen en totaal respectloos.
Ik heb in al die jaren nooit problemen gehad met mede forumleden behalve mensen die zich aanmelden voor alleen een vraag te stellen en dan gelijk op de kast zitten als ze niet geholpen worden. Normaal reageer ik hier niet op maar als ik dit topic terug lees vallen echt mijn schoenen uit.
Please heel snel een slotje op dit topic.
Voor alle duidelijkheid mijn vraag was gericht aan het forum, om voor de verzekering een waarde aan te geven , omdat ik het horloge aan mijn kleindochter wilde schenken en het prettig zou vinden als ze het toch verzekert. Ik werd zelfs nog welkom geheten door Aston Martin, daarna gingen jullie over elkaar heen rollen van grappigheid.
Ik geef liever bij het leven en voordat jullie daar weer onfrisse grappen en insinuaties over hebben wil ik het daar bij laten, heren.
Om in jullie vakgebied te blijven waarom mag iemand niet een vraag stellen en MT043 dit is typisch iets van de klok en de klepel.
Normaal gesproken komt iemand nieuws op het forum en stelt hij/zij zich eerst voor dmv een kort verhaaltje van hallo ik ben ā¦, ⦠oud, woon in⦠etc en als je daarna je vraag stelt (en bij voorkeur iets preciezer formuleert en een fotootje toevoegt) dan gaat het allemaal een stuk vriendelijker.
Fotoās toevoegen is helemaal niet moeilijk meer, het is letterlijk een knop waarbij staat afbeelding uploaden, het kan haast niet makkelijker meer⦠En als het toch nog nodig is, is er altijd nog de FAQ hoe upload ik een foto.
Maargoed.
Ik denk dat @AstonMartin het sarcastisch bedoeldeā¦
Het gaat er om wat @NickW zegt. Stel jezelf even netjes voor voordat je met de deur in huis valt. We helpen hier heel graag mensen maar dan wel mensen die zich netjes voorstellen en hun vraag duidelijk formuleren met het liefst een foto.
Het forum is geen zoekmachine waarbij je door middel van een paar woorden/zinnen antwoord krijgt op je vraag.
En misschien zijn een paar reacties inderdaad erg kinderachtig maar je lokte dit een beetje uit wat misschien helemaal niet je bedoeling was.
Deze is te grappig.
Je komt hier om antwoord te krijgen op iets wat je zelf niet weet, en beschuldigd deze mensen dan van āvermeende kennisā
Verder zou je normaal gesproken de-escalerend optreden, echter vind je het āgrappigeā hier belangrijker dan antwoord te krijgen op je vragen.
Prioriteiten en vriendelijkheid zijn ver te zoeken blijkbaar.
Persoonlijk had ik mij iets anders voorgesteld bij een persoon van 83 jaar.
Iets vriendelijker en begripvoller.
Maar ach, kom in mijn beroep veel ouderen tegen en veelal zijn ze hetzelfde.
Moeite met regels en als reactie maar gewoon schelden.
In al de replies die nu op uw vraag gegeven zijn staat het hele antwoord.
Distilleer de info die nuttig is en doe daar wat mee.
Mocht u in de toekomst nog vragen hebben,staat Google 24/7 voor u klaar.
Stimpy het is duidelijk de anderen doen nog een poging, ik kwam met een vraag en begreep dat door wellicht dit een forum voor was, ik zit niet te wachten op een sociale babbelclub en waar was dat schelden te bespeuren? Over generaliseren gesproken u doet dat prima en u bent van het begin af degene geweest die zo leuk moest zijn, dus veel plezier.
Aston Martin bedankt
edit: laat ook maar, nutteloos gedoe.
Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.