TW Steel CEO Tech?

Aangezien TW Steel opgericht is in 2003 kun je toch niet echt een modemerk noemen, mede omdat, zoals al is opgemerkt, geen andere dingen maken dan horloges.
En als je in een paar jaar toch een bedrijf kunt opzetten die produkten over zo’n beetje de hele wereld verkoopt en kunt sponsoren in de F1, vind ik dat toch knap.

Mode vindt ik iets wat na een jaar al weer bij het grof vuil kan, en daar schaar ik hun horloges toch echt niet onder.

Ook ik heb wel eens stiekum naar een TW Steel DC gekeken, maar met mijn kinderpolsjes wordt dat toch niet zo’n succes ben ik bang.

En Steven: Je hebt het nu al diverse keren gezegd dat je het een mooi ding vindt: dus gewoon doen.

Succes.

Groet
Herman

Wellicht is dit iets voor je, scheelt je een hoop geld.
http://www.ebay.com/itm/Swiss-Legend-10541-GM-014-Mens-Trimix-Diver-Watch-/160721911127?pt=Wristwatches&hash=item256bc5bd57

Piede Schreef:

Wellicht is dit iets voor je, scheelt je een hoop
geld.
http://www.ebay.com/itm/Swiss-Legend-10541-GM-014-
Mens-Trimix-Diver-Watch-/160721911127?pt=Wristwatc
hes&hash=item256bc5bd57

Dat is een beste klok!

Valt me toch een beetje tegen dat men zich niet een beetje verdiept in de geschiedenis van merken. Dit horloge is zeer populair onder mensen die zich alleen focussen op de buitenkant van een horloge. Feit dat je het merk veel ziet en het dus in de “mode” is wil niet zeggen dat het dus ook een modemerk is zoals Tommy Hilfiger, Burberry of Armani. Deze merken zijn ontstaan uit de fashion industrie en maken er nu ook horloges bij.
De marketing van TW-Steel is gewoon erg goed. Ze spreken gewoon een zeer grote markt aan van mensen die het gewoon niet boeit of iets een automaat of manufactuur is. Het moet er gewoon goed uit zien. Wij vertegenwoordigen echt een minderheid die zich aan de stomste dingen irriteert. Een druppel op een glas, jammer het is een quartz, de wijzer is te kort of te lang en ga zo maar door. Ik was ook zo maar wordt steeds coulanter. Er is zoveel leuks en je leeft maar één keer.

Sorry maar die TW steel is zoals eerder ook al aangegeven een rip off van Hublot etc. Als jij er zoveel geld aan uit wil geven is dat natuurlijk wel jouw keuze.

Ik vind de TW steel iig een lelijk log, lomp ding.

hear hear.
well spoken.

meziya Schreef:

Sorry maar die TW steel is zoals eerder ook al
aangegeven een rip off van Hublot etc. Als jij er
zoveel geld aan uit wil geven is dat natuurlijk
wel jouw keuze.

Ik vind de TW steel iig een lelijk log, lomp ding.

Dat vind ik van Hublot en AP ook. Dan heb ik het nog niet eens over de belachelijk hoge prijzen.

De meeste indd wel ja. Ben ik het mee eens. Vooral hublot vind ik 3x niks.
10000 modellen met bijna allemaal dezelfde kast.

AP heeft zeker nog wel mooie modellen ertussen zitten. Vooral de wat kleinere modellen.

Veel verschillende meningen zo te lezen.

@Norton, die zien er ook super uit. En zijn geloof ik ook een stukje goedkoper? Ik kom op internet allemaal 2de hands modellen tegen van rond de 200,-. Kan dat kloppen?

@Dreski, ik ben het met je eens. Al weet ik verdomd weinig van horloges af, noem ik het zelf ook niet echt een modemerk.

@anon33714818EV, ik heb ook vrij dunne polsen. Maar de CEO tech valt nog wel mee met zijn 44’. (soort of uitgeknipt op papier haha), maar ik ga hem zeker nog passen. En ik hoop dat hij staat, want ik praat er inderdaad al wat langer over.

@piede, mooi horloge. Maar komt niet in de buurt van een TW steel, maar voor de prijs is het zeker niet om te vergeten…

Dankjullie wel allen, en mocht iemand nog wat willen vertellen/discusseren of weten over de TW steel horloges, hoor/lees ik het graag. (topforum trouwens!)

Gewoon kopen dat ding dan. Als je hem zat bent verkopen voor 100 euro.

Uiteindelijk moet jij het dragen.

meziya Schreef:

Gewoon kopen dat ding dan. Als je hem zat bent
verkopen voor 100 euro.

Uiteindelijk moet jij het dragen.

Op een paar leden na is dit echt een kwaliteitsforum.

Bedoel je hier mij mee???
Hahaha…Dank je.

Wat is de reden eigenlijk??

Dat ik de toon van jouw opmerkingen niet prettig vind. De rest hier kan wel op een normale manier zijn mening uiten. Wil er verder geen woorden aan vuil maken.

@StevenE, ik hoop dat je uiteindelijk het voor jouw perfecte horloge kan vinden! Als dat die TW Steel wordt, prima :slight_smile:

Haha. Nou dan heb je het mis. En om dan iemand gelijk zo te plaatsen,
Wat je in je vorige reactie deed is niet netjes.

Steven mag m van mij ook kopen als die m mooi vind maar later zal die niet veel opleveren als je m zat bent (wat snel kan gaan met een TWS.)

Dus voor jou Piede is het misschien handig om in het vervolg eerst zeker te zijn.
Van de ‘toon’ van een reactie voordat je dingen roept.

meziya Schreef:

Haha. Nou dan heb je het mis. En om dan iemand
gelijk zo te plaatsen,
Wat je in je vorige reactie deed is niet netjes.

Steven mag m van mij ook kopen als die m mooi vind
maar later zal die niet veel opleveren als je m
zat bent (wat snel kan gaan met een TWS.)

Dus voor jou Piede is het misschien handig om in
het vervolg eerst zeker te zijn.
Van de ‘toon’ van een reactie voordat je dingen
roept.

Daar kan je je denk ik toch in vergissen. Op Marktplaats lopen genoeg liefhebbers van dit merk rond. Meer als 100 brengt hij zeker wel op. De horlogewereld is echt wel wat groter dan het verkoopgedeelte hier. :wink:

Dat weet ik. En die 100 bedoelde ik dat je veel verliest op de waarde.

Ik zeg ook dat als Steven het mooi vind er gewoon voor moet gaan.

Offtop:Vind jammer dat sommige leden op deze forum de moraalridder uithangen en zomaar conclusies trekken.

StevenvE Schreef:

Veel verschillende meningen zo te lezen.

@Norton, die zien er ook super uit. En zijn geloof
ik ook een stukje goedkoper? Ik kom op internet
allemaal 2de hands modellen tegen van rond de
200,-. Kan dat kloppen?

He Steven,

Dat klopt. De royal oak is ook met blauwe wijzerplaat te verkrijgen. Wat de naam van de MK is weet ik niet, maar dat zullen andere leden hier waarschijnlijk wel weten.

Ze zijn gelukkig uitverkocht… Wat een lelijk ding. (smaak=niet te te twisten)

Niet te hard roepen straks hoor jij ook nog bij degene die niet meedragen aan de kwaliteit van dit forum.

+1 by the way

Tjah, smaak is smaak. Kan daar weinig aan veranderen.