Een mening is een mening, ik geef ook mijn mening. Openheid en eerlijk zijn is een schoon goed. Een ieder heeft een andere smaak en nee laat je niets opdringen tenslotte ben jij degene die zijn portomonee moet trekken.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven en als jij een lekker gevoel bij een TW steel heb moet je hem zeker kopen. Ikzelf heb er ook een mening over net zo goed dat er meerdere een mening hebben. Wordt je er wijzer van ja en nee. Tenslotte is de keus aan jou, welke keus je ook maakt je wordt hier door de meeste positief benaderd.
Ach een enkeling geeft ook wel eens zijn ongezouten mening, doe ik ook wel eens maar daar moet je gewoon doorheen prikken. Alles op horloge gebied vinden we mooi, ja toch HEREN!! blijft een leuke hobby en de keuze is nu eenmaal op horloge gebied reuze!(tu)
Je moet er hard voor sparen en dat is een positieve instelling, zeker voor een klok. Tenslotte moet je er jaren met plezier naar kijken en als jij er nu een heerlijk gevoel bij heb en je kan hem betalen dan zou ik zeggen ren naar de winkel en haal dat ding!! wel even een foto hiero plaatsen graag! we kijken graag mee met mooie aan winsten.
Valt me toch een beetje tegen dat men zich niet
een beetje verdiept in de geschiedenis van merken.
Dit horloge is zeer populair onder mensen die zich
alleen focussen op de buitenkant van een horloge.
Feit dat je het merk veel ziet en het dus in de
"mode" is wil niet zeggen dat het dus ook een
modemerk is zoals Tommy Hilfiger, Burberry of
Armani. Deze merken zijn ontstaan uit de fashion
industrie en maken er nu ook horloges bij.
De marketing van TW-Steel is gewoon erg goed. Ze
spreken gewoon een zeer grote markt aan van mensen
die het gewoon niet boeit of iets een automaat of
manufactuur is. Het moet er gewoon goed uit zien.
Wij vertegenwoordigen echt een minderheid die zich
aan de stomste dingen irriteert. Een druppel op
een glas, jammer het is een quartz, de wijzer is
te kort of te lang en ga zo maar door. Ik was ook
zo maar wordt steeds coulanter. Er is zoveel leuks
en je leeft maar één keer.
Ik snap je punt en ben het eens met je definitie van modemerk. Maar blijkens Henrik’s post van onlangs, is dat niet helemaal eenduidig.
En inderdaad, als het Steven bevalt, tja dan is het een prima horloge voor HEM. Dat ik em door het quartz uurwerk niet zou kopen, zou voor hem geen reden hoeven te zijn om er niet van te genieten.
Waar ik benieuwd naar ben… aangezien je nog een tijdje voor moet sparen… als je straks daadwerkelijk zoveel bij elkaar gespaard hebt… zou je dan nog steeds dat klokje kopen… of zou je smaak/mening/interesse/etc. intussen (sterk) veranderd zijn…
Tjah… dat kan ik nu ook nog niet zien natuurlijk.
Maar mocht ik toch door willen zoeken dan zullen
jullie me vanzelf terug zien met nieuwe vragen.
Dat snap ik natuurlijk.
De trend die ik veel zie, is dat veel liefhebbers op een gegeven ogenblik in aanraking komen met mechanische horloges. Bij velen gebeurt dat eerst met een goedkope. Een Seiko of een Chinese (al dan niet nepperd). Gaandeweg komen er duurdere uitvoeringen in bezit, waarbij sommigen helemaal overstappen op mechanische horloges (met soms 1 grab&go quartz er tussen) of de beide combineren. Weinig die zich nog alleen op quartz richten.
Maar goed, dit is een gemiddeld iets wat ik geregeld zie gebeuren. Dat wil niet zeggen dat een mech horloge perse geschikt is voor iemand. Je kunt best in een fase zitten waarbij het design gewoon mooi moet zijn. Uurwerk, complicaties, geschiedenis, etc. doen er misschien minder aan toe. Dan past op zo een moment die TW Steel prima bij je.
Hehe, ja ik vind het uiterlijk van TW gewoon erg mooi. maar wil natuurlijk wel een horloge die lang mee gaat, maar goed. Ik hoor dus dat het met kwaliteit wel goed zit opzich.
Hehe, ja ik vind het uiterlijk van TW gewoon erg
mooi. maar wil natuurlijk wel een horloge die lang
mee gaat, maar goed. Ik hoor dus dat het met
kwaliteit wel goed zit opzich.
Met een degelijk quartz uurwerkje moet dat geen probleem zijn. En volgens mij zit er ook 2 jaar garantie op.
Ik begin met een lekkere dooddoener: smaak is persoonlijk. Dus of iets mooi is of niet, kan niemand voor een ander bepalen.
Ook over de prijs/kwaliteit verhouding van TW Steel valt te twisten, maar dan alleen door mensen die weten waar ze het over hebben. Als je nog nooit een TW Steel hebt gehad en je praat alleen anderen na, dan heb je geen recht van spreken.
Mijn persoonlijk mening over TW Steel: ik heb er één (was 639 euro) en ik vind het een super horloge voor het geld. De afwerkingsgraad is erg hoog, alles sluit mooi op elkaar aan, de gebruikte materialen zijn erg goed… Jammer is dat het een quartz is, maar dat zie je bij mijn horloge bijna niet als je niet goed kijkt ;). En daarbij, voor het geld krijg je ook geen mechanische chronograaf met een dergelijk mooie afwerking.
Mijn advies: als jij het een mooi horloge vindt, moet je het zeker doen!
P.S.: wie stiekum een TW Steel wil, maar niet over de quartzdrempel durft, komt TW Steel binnenkort met modellen met Miyota automaten. Vanaf 399 euro…
Ik begin met een lekkere dooddoener: smaak is
persoonlijk. Dus of iets mooi is of niet, kan
niemand voor een ander bepalen.
Ook over de prijs/kwaliteit verhouding van TW
Steel valt te twisten, maar dan alleen door mensen
die weten waar ze het over hebben. Als je nog
nooit een TW Steel hebt gehad en je praat alleen
anderen na, dan heb je geen recht van spreken.
Mijn persoonlijk mening over TW Steel: ik heb er
één (was 639 euro) en ik vind het een super
horloge voor het geld. De afwerkingsgraad is erg
hoog, alles sluit mooi op elkaar aan, de gebruikte
materialen zijn erg goed… Jammer is dat het een
quartz is, maar dat zie je bij mijn horloge bijna
niet als je niet goed kijkt ;). En daarbij, voor
het geld krijg je ook geen mechanische chronograaf
met een dergelijk mooie afwerking.
Mijn advies: als jij het een mooi horloge vindt,
moet je het zeker doen!
P.S.: wie stiekum een TW Steel wil, maar niet over
de quartzdrempel durft, komt TW Steel binnenkort
met modellen met Miyota automaten. Vanaf 399
euro…
Gaan ze ook eens wat kleinere modellen uitbrengen? Daar ligt ook zeker een markt.