TW Steel - hoe staan we er inmiddels in?

Ik heb twee van die ijshockeypucks. Beide met heel veel korting aangeschaft. De quartz draag ik alleen tijdens mijn vakantie, drie weken per jaar. Ik heb deze denk ik al 14 jaar. Heel af en toe een nieuw batterijtje erin en aan het begin van de vakantie de tijd en datum instellen. Loopt verrassend nauwkeurig. De andere is een automaat die regelmatig draag. Ik schat dat die een minuut per week afwijkt.
Zou ik er nu weer een kopen? Nee, dat is niet heel waarschijnlijk.
Smaken verschillen, gelukkig, anders liepen we in dezelfde kleding, reden in dezelfde auto’s, enz.

3 likes

Het laat wel zien wat voor snuiter je voor je hebt. Ook zijn reactie in het vervolg is alles zeggend.:thinking:

Die reclame!
Ik dacht nog even dat je dat zelf gephotoshopped had! :see_no_evil:

ā€œEat my dustā€ op die gereedschap wagen :joy:

1 like

Dude, er wordt toch naar de goede man z’n mening gevraagd?

Wat zijn die dingen lelijk, groot en opzichtig. Sterker nog, het feit dat ik er 15 jaar geleden ook naar keek doet mij vermoeden dat ik compensatiedrang had of zo, ik weet het niet, maar :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: Gelukkig heb ik het nooit gedaan. :slight_smile: Nu voel ik mij weer beter over mij.

En als je dat in een Rolex topic zo zou doen zou ik dat van harte toejuichen. Niet in iemands NA, natuurlijk. Maar ā€œwat vinden jullie hiervanā€ is fair game. Dan moet je het maar niet zo vragen.

4 likes

Mijn vrouw zweert bij haar TW Steel, diameter 45mm.
Ik heb al vaak aangeboden om een mooi mechanisch horloge voor haar te kopen, dat wil ze niet.
Zelf heb ik in mijn verzameling een mechanische TW Steel LE Dario Franchitti met een Miyota 9015 loopwerk zitten.
Naast m’n Tag Heuers, Longines en Seiko’s…

Jawel, dan is het duidelijk :wink:
Je kunt niet van @HorlogeOpa verwachten dat die net zo een relaas eruit poept als @Fate_Amenable_To_Change welke ik overigens wel weer ā€˜spot on’ vond.

Ze zijn spuuglelijk en te duur, je moet het niet willen zo een horkenbak.

5 likes

Niet

1 like

In het kader van de opwarming van de aarde zweer ik bij duidelijke emoticons en inderdaad: er werd toch om mijn mening gevraagd? Aan een NA van dit merk zal ik mijn vingers tekstueel niet branden. :sleeping:

5 likes

TW Steel - hoe staan we er inmiddels in?

Niets veranderd, ik vind het nog steeds goedkope rommel.

1 like

Check. En door.

2 likes