Heeft iemand een foto van het uurwerk van dit besproken merk. Ik moet altijd aan onderstaand commercial denken als iemand TW-steel noemt of schrijft.
TW Steel, Invicta, U-boat en Hublot worden massaal uitgekotst onder de elitaire horlogeliefhebbers. Terecht? Vaak wel maar niet alle modellen zijn een uiting van wansmaak. Los daarvan is er wel een markt voor want anders zouden ze niet bestaan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een in de horlogebak heb liggen want gekregen van mijn vriendin en dus ook geen optie om het weg te doen :â)
Sja, met eigen band vallen ze wel mee.
Maar ik heb wel een beetje aversie tegen dit merk.
Weet niet waarom dat is. Misschien ook wel. Ze zijn niet origineel, agressief in handelen en jatten designs. Waarschijnlijk daarom.
Nee gewoon nee
Die van mijn vrouw voor 90 euro
Ik heb exact dit horloge gekocht na een poosje sparen (als student). Ik heb meerdere TW Steels gehad, waaronder de Tom Coronel Limited, maar dit is de enige die gebleven is. Ik vind het horloge nog steeds erg mooi, al draag ik hem nu stukken minder maar verkopen doe ik hem ook niet!
Klinkt stom, maar ik krijg vaak een TW Steel. Ik denk omdat niet horloge kenners denken dat het gewaardeerd wordt. Maar⊠Sommige zijn toch een soort quilty pleasure. Zoals deze, met zân mooi afgewerkte Milanese band en Seiko NH35 uurwerk.
Ik âkrijgâ nooit een TW-Steel. En sommige modellen kan ik echt wel waarderen.
Geloof het of niet: Heb er totaal nu 6 gekregen⊠Daar heb ik er nog 5 van.
Ligt eraan hoe je je verlanglijstje invult⊠óf je moet in de automotive aftermarket werken, dan krijg je ze bij een gereedschapwagen of een vat olie
TW steel is tof. Altijd leuke horloges gevonden
Laat ik nou in de autobranche werkenâŠ
Ik ook
Dat gevoel had ik al, ik zie ze vaak
Als ik het goed heb krijg je ook weleens een TW Steel bij aanschaf van een BMW.
Bij welk merk/horloge dan ook stel ik mij de vraag: word ik er hebberig van (even afgezien van de prijs) .
Bij TW-steel is het antwoord volmondig NEE
Dit soort âsmileysâ is echt niet nodig hoor.
Ik zet toch ook niet bij elk Rolex topic dat ik er niet hebberig van word gevolgd door een uitbraaksel.
Ga gerust je gang. Mij stoort dat niet.
Ik heb er nog nooit één gekregen en moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet heel erg op zit te wachten. Maar, ieder zân ding, natuurlijk!