TW Steel - hoe staan we er inmiddels in?

Op deze zondagochtend me ook maar eens door de Google fotosearch geworsteld.
Wat een horken van horloges zeg, ik krijg er direct slechte zin van. Deze griezels zijn toch gewoonweg niets meer dan een potpourri van diverse vooraanstaande ontwerpen, flikker ze in de blender en kijk wat er per toeval uit voortkomt


Brrr… neh. Ga maar eens een koffie zetten :coffee:

2 likes

Moest even Google raadplegen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind sommige modellen wel leuk. Typisch a ‘not done’ merk.:slight_smile:
Gezien de reacties heb ik al zin er op een meeting mee te verschijnen.:smiley:

2 likes

En jouw reactie is een potpourrie van @Fate_Amenable_To_Change zijn reactie, maar die is naar mijn ongezouten mening stukken beter. Had je al koffie op of zo? :hugs:

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change is dan ook een kei in het verwoorden van ongezouten meningen. :smiley:

2 likes

Hier ook een LE van TW Steel, de Dario Franchitti met een automatisch Miyota 9015 uurwerk en saffierglas.
Naast m’n Longines,Tag Heuer en een lading Seiko’s een knots van een horloge met een diameter van 50mm.
Leuk om erbij te hebben en of ze nou overpriced zijn?? Ik denk dat 99,9 % van de horloges dat zijn.
En over smaak valt niet te twisten…

3 likes

Yep, kunnen we met zn tweeen niet aan tippen :wink: jammer alleen dat hij David Coulthard niet kent… hij zal wel met een Verstappen Tag om zn pols lopen… oh nee… ook al niet :grin:

2 likes

dat is toch een gebrek aan “algemene” kennis…

(maar ik ben dan ook fan van Engelse auto/motor-coureurs (begonnen met Barry Sheene.)

1 like

Niks mis met David Coulthard, alleen dat horloge… ik weet t niet :wink:


En direct in de “sale”

3 likes

Volledig mee eens!

Fate, ik heb genoten van je bijdrage :grin::grin:

1 like

Dat vind ik dus de mooiere in 44. Over overpriced, ik werk in de automotive en wij konden TW’s kopen van de distributeur voor (bruto incl./2)*1,21 standaard. Nog steeds is TW in de automotive-aftermarket een veel gedragen horloge.

Ik vind het wel best een mooi klokje eigenlijk.
Doet me alleen denken aan een ander merk … :thinking:

1 like

Ga jij maar ff een stukje wandelen voor wat frisse buitenlucht om weer rustig te worden :wink:

Relax buddy

Vraag me toch een beetje af wat de bedoeling is van een dergelijk Topic. Nu TW Steel, tijdje terug Steinhart. Ik denk dat ‘we’ een groep personen zijn die op een forum een overeenkomstige interesse hebben in horloges en het leuk vinden om deze interesse te delen en er over te praten uit enthousiasme. Of proberen we hier ‘we’ een groep personen te laten zijn die bepaalt wat wel of geen horloge is? Ik ben bang dat ‘we’ proberen te bepalen wat er gedragen dient te worden of wat wel als horloge gezien kan worden een redelijk angstig iets is. ‘We’ bepaalt niet dat enkel mechanisch een echt horloge is en dat je je met een Quartz stil moet houden. Dat een TW Steel geen horloge is maar een Seiko wel. Koester de persoonlijke mening in plaats van een groepsbeeld waar je bij wilt horen. Daar is al genoeg gedonder uit voort gekomen☕️☕️☕️

15 likes

Mensen vinden meestal dat hun eigen smaak superieur is. Kun je in een krantenartikel vermelden of in één zin.

1 like

wnod
Ik ben hartstikke chill. Want koffie gehad. :slight_smile:

Ach, het zijn allemaal horloges, alleen is het ene ontwerp geslaagder dan het andere. En het is gewoon geinig om daarover te ouwenelen.

Zo heeft Seiko ook al meerdere FIAT Multipla’s op de naam staan. Wie niet eigenlijk? Zelfs Patek heeft ooit een Nautilus op de markt gebracht. Brrrrr. :face_vomiting:

Zolang het groepsbeeld zegt dat de Multipla een gedrocht is en je beter af bent in een Audi A3 is het mij prima. :angel:

2 likes

Met 6 man plus bagage zit ik toch echt liever in die multipla.

3 likes

Al moest ik kruipend op vakantie naar Griekenland. Met een houten hutkoffer op m’n rug. Over hete macadam. Op m’n blote knietjes.

:+1:

4 likes

Jokkebrok

1 like

Kwalitatief zijn ze volgens jouw betoog wel op orde :grin:

2 likes