TW steel

wie kan voor mij de tw steel left hookk model regelen?

misschien wel de juwelier op de hoek. veel korting zul je niet echt krijgen. horloges worden toch wel verkocht

ik vraag het omdat het in de winkels niet meer te koop zijn !!!

op internet wel

Ik heb er in Utrecht in de etalage zien liggen. Op de Steenweg of de Lijnmarkt, weet ik niet meer. Bij zo’n beetje glitter “juwelier”.

(Ik moet overigens zeggen dat ik erg geschrokken ben hoe Siebel er nu uitziet. En hoe ze hun fraaie Jugendstil gebouw hebben verprutst!)

Mis ik iets? Is TW Steel een achterdeurtje van Tissot?

haha ik dacht het niet…

Heren,

Op 24 april jl. heb ik al aangegeven (en ik citeer):

Zal ik de discussie dan nu maar afsluiten…??? (Er is wel wat los gemaakt)

"IK HEB EEN TISSOT V8 GEKOCHT…
Niet omdat ik de TW Steel niet mooi vond, maar hier liep ik toevallig tegen aan. Het model zal jullie bekend zijn. Ik heb in ieder geval het model met een bruin lederen band een een cremekleurige wijzerplaat. Het is in ieder geval geen plakmerk en/of een immitatie van een duur(der) merk

Zijn we nu weer vriendjes ???

Patrick "

Misschien had ik inderdaad (om verwarring te voorkomen) beter een nieuwe Post kunnen plaatsen. Excuses…

Inderdaad wel mooier. Hoeveel verbruikt 'ie nou? :wink:

Als ie stationair loopt gebruikt ie 3 batterijen in de maand (:smiley: !!!
Vind ik persoonlijk wel wat aan de hoge kant :smiley:

Patrick

ja idd, en het is nogwel gewoon een europeaan, ik zou hem maar eens opnieuw af laten stellen :wink:

TW Steel staat voor The Watch in Steel en heeft nu ook een webwinkel: http://www.twsteelstore.com/

Groet!

Floor

ali Schreef:

WIE KAN VOOR MIJ DE TW STEEL LEFT HOOKK MODEL
REGELEN?

Danisch Design heeft wel een lefthook leverbaar, zowel als chronograaf als niet-chronograaf.

sinds Ik beter weet vind het niets meer, een goede vriend draagt al een aantal jaren een TW. O.a de wijzers zijn er al eens afgevallen. Nou, dan weet ik genoeg. Ik heb uberhaupt niets met modieuze horloges, maar als de kwaliteit/duurzaamheid het ook nog eens laat afweten is het voor mij een gedane zaak.

Groet,

Hoi Patrick, ik heb meerdere TW steels gekocht. Zijn mooie horloges om te zien maar kwalitiet is bijv. geen Seiko! Leren band is niet van goede kwaliteit, blijft niet lang mooi. Ik vind ze ook best prijzig, sommige modellen kosten 500, 600 euro en er zit niet eens saffierglas op. Voor die prijs heb ik een prachtige Seiko sportura bijvoorbeeld, met saffierglas!

Klantenservice van Tw Steel is waardeloos: bij mijn laatste TW Steel die ik gekocht heb had ik vanaf dag 1 probleem met leren band, deze begon te vervellen, los te laten. Omdat ik niet terug wou sturen naar de winkel rechtsreeks met TW Steel gemaild. Contact gehad met ene Willem Lensselink.
Deze meneer zei eerst dat ze alleen maar tevreden klanten willen hebben en ik dus een nieuwe bandje zou krijgen. Hij heeft mij zelfs adres gegeven van de dealer, daar kon ik het ophalen. Vervolgens laat hij niks meer van zich horen. Na dik een maand en veelvuldig gemaild te hebben krijg ik eindelijk antwoordt van hem.
Hij zegt in 1 zin: Leren bandje valt niet onder de garantie. Dus bekijk het lekker maar…Hij zegt dus er zit geen garantie op leren bandje van een splinternieuw horloge met aankoopsbon en garantiecertificaat. Waar zit er dan wel een garantie op? Op het glas? Uurwerk? Echt schandalig, wat een omgang met een klant die al meerdere tw steels heeft gekocht.
Dus service van Tw Steel hoef je niet te verwachten!

In mijn geval had ik beter naar de winkel kunnen sturen waar ik het gekocht had en mijn geld terug vragen.

Mvg, Suvi

Tsja er schijnt in de assemblagelijn eea mis te zijn…

1 like

Zo dat gaat Patrick vast helpen , 6 jaar later.

2 likes

Je weet het niet :wink:

1 like

Euhhh foutje…is op verkeerde plek terechtgekomen
Hoe zet ik dat recht?

Je bent net een uur lid, en je komt hier alleen om TW Steel af te zeiken. Hoe zet je DAT recht?

2 likes