TWCO review

super!! mooie klok, veel draagplezier.

Leuk verhaal van een mooie nieuwe aanwinst. Ook ikk wacht met smart op betere foto’s:-)

veel plezier ermee…

Mooie dikke duiker. Veel plezier ermee!!!

Gr Wouter

221 gram 2 schakels eruit :slight_smile:

Echt een mooi klokje Popma, gefeliciteerd en ik hoop er snel eentje te bezitten.

Mvg Jelle

Rodima Schreef:

221 gram 2 schakels eruit :slight_smile:

dan heb jij een andere keukenweegschaal dan ik :slight_smile:
ik heb ook 2 schakels er uit, 220 gram hou ik om de pols.

heb jij nog aanvullingen voor dit topic?

@anon26235871na/mooieklokjes
gewoon doen, dit is wel een klokje waar je geen spijt van krijgt…
alleen je linker armspieren zullen in de loop der jaren iets opzwellen :smiley:

Jaa dat heb ik gelezen. Maar ik wil ook een Artego of een Glycine Lagunare LCC 1000.
Dus ik zal toch een keuze moeten maken en dat vind ik moeilijk haha. Maar koste de TWCO nou 665 euro of minder?

Mvg Jelle

Haha een grammetje meer of minder >X Ik kan mij geheel in je review vinden,op de rubber band draagt hij ook zeer comfortabel.Het is en blijft een top duiker. Zal nog wat eigen foto’s plaatsen

de TWCO zit op 665 ja

tenminste, 665 euro en dan krijg je volgens mij de oranje band er standaard bij.

normaliter kost de oranje box 40 eurie extra en de zwarte band 25 extra maar…de eerste 50 kopers krijgen voor 665 eurie de oranje box en tools er gratis bij.

ik heb de zwarte band er nog bijgedaan voor die paar centen extra, dan heb je alles compleet hè :slight_smile:

volgens mij is Robbert nog niet door de eerste 50 klokjes heen, dus dan zou ik niet te lang wachten als je er toch eentje wil hebben.

Hou het op €700,00 met extra band en verzenden

Prachtig en kleurrijk horloge!
Ook mbt het koffertje (tu) Ben ik jaloers op :slight_smile:

Veel plezier ermee!

Mooie klok Taco, goede keuze!

Ik vind hem op je eigen foto’s zelfs nog mooier ogen dan op de site van TWCO.
Complimenten met je nieuwe aanwinst !

Groet,

Chris

Hallo allemaal,

Dit stond vanmorgen in de Telegraaf, Popma sprak er al over.
Voor de mensen die het niet gelezen hebben, heb ik het maar even gescand en gepost.
Eigenlijk is dit wel heel bijzonder…ik denk er sterk over om een TWCO te bestellen. Zeker ook n.a.v. de positieve review van Popma.
Ik hoop dat de scan te lezen is.

Ohhh ja…voor dat ik het vergeet, Popma die duiker mag er zijn hoor (tu) (tu)(tu)!
Heel veel plezier ermee!

op de site van de Telegraaf is 't stukje online te vinden:

http://www.telegraaf.nl/mijnbedrijf/startervandeweek/21165739/Vroeg_erbij_met_eigen_horlogemerk.html

Bedankt Popma, daarom zijn we elkaar al nodig (tu)

Leuk om te lezen! Die jongen heeft het goed voor elkaar. Net als anderen onder ons twijfel ik ook heel erg aan de aanschaf voor de TWCO. Vindt hem vrij prijzig en dat moet ik wel echt vermelden. Als je hem in Belgie laat bezorgen ben je goedkoper uit dan in NL geloof ik. Vindt 650 of 550 wel een verschil.

Muscle-Hamster Schreef:

Leuk om te lezen! Die jongen heeft het goed voor
elkaar. Net als anderen onder ons twijfel ik ook
heel erg aan de aanschaf voor de TWCO. Vindt hem
vrij prijzig en dat moet ik wel echt vermelden.
Als je hem in Belgie laat bezorgen ben je
goedkoper uit dan in NL geloof ik. Vindt 650 of
550 wel een verschil.

550 eurie voor buiten NL, ook daar moet de koper BTW over berekenen en komt 't horloge alsnog op 665 euro.

linksom of rechtsom betaal je dus de BTW oftewel 665 eurie.
de klok is de knaken m.i. wel waard.

Voor de duidelijkheid 550,00 is buiten EU geleverd

Je moet gewoon rekening houden met 665 euro! Hij zal hem dik en dwars waard zijn maar ik zal toch echt moeten gaan sparen. maar ja…andere verleidingen en weekendjes weg (vriendin) .

@ Popma had jij nog meer high res shots en lume shots?