Je moet gewoon rekening houden met 665 euro! Hij
zal hem dik en dwars waard zijn maar ik zal toch
echt moeten gaan sparen. maar ja…andere
verleidingen en weekendjes weg (vriendin) .
@ Popma had jij nog meer high res shots en lume
shots?
High res zal ik morgen even proberen, kwam vandaag ook al nergens aan toe
Maar wat 't sparen en de vriendin betreft:
Liefde kan je niet kopen
Daarbij kan je vriendin volgende week wel weg zijn…spendeer je al die centen in een bodemloze put.
Dan kan je die knaken beter in een goeie klok investeren!
Een mooie klok blijft lang bij je, zeurt niet aan je kop, zeikt niet als je er een 2e bij neemt, eet geen brood, word niet ongesteld/chaggie, hoeft geen weekendjes weg enz. enz.
“Ik zag op internet een TWCO”? Welke is dat dan,
weet iemand dat? Taco??
Gr,
Peter
euhm, waar gaat dit over?
quote van iemand ofzo?
/edit: kreeg net PM van Peterpan en die zei dat dit in 't krantenartikel over TWCO ging.
Even uitleg voor zover ik weet:
Robbert zat op internet te speuren naar horloges, modellen die hij mooi vindt enz. en zag op een gegeven moment een spaanse TWCO, interesse getoond maar daarna bleek dat dit merk niet meer te krijgen was (eigenaar was ermee gestopt, was er wel klaar mee), het één haalt 't ander uit en de rest is geschiedenis oftewel: Robbert is nu eigenaar van het merk TWCO.
Het hele verhaal hangt overigens wel met héél veel mazzel aan elkaar, toevallig een merk/horloge wat ie mooi vindt, toevallig deed de eigenaar er niks mee…toevallig kwamen ze tot overeenkomst tot de aanschaf enz. enz.
Het heeft allemaal wel wat voeten in de aarde gehad, maar zoals gezegd: de rest is geschiedenis.
Zo te horen gaat deze een hoop meer draagtijd
krijgen dan een zekere andere duikert.
Proficiat
met je nieuwe stoere klatser!
bedoel je met die zekere duiker de Tag??
óók die gaat draagtijd krijgen…ik denk dat de
SAWC 't in deze toch moet afleggen.
de H3 heb ik al 1.5 jaar niet meer aangeraakt
schandalig maar waar.
Dacht al dat die na een paar maandjes vanzelf weer genoeg draagtijd gaat krijgen. Ik doelde op die ene met ceramische bezel. Maar das een open deur
Waarom moet de SAWC het afleggen tegen de TWCO? Verschillen ze ontzettend? Of juist te weinig?
de SAWC en TWCO verschillen nogal ja, met name in afmeting.
ik vind 't allemaal mooie klokjes, maar je hebt toch altijd wel een paar favorieten…misschien dat 't allemaal wel weer goed komt
Jazeker, de “gewone/standaard” uitvoering dus zonder inscriptie of extra “plaatje” op de wijzerplaat, maar blijkt weer wel een gelimiteerde serie te zijn, huh??
We gaan het zien, zal wel een week of 2 duren voordat ik hem in mijn handen heb/om mijn pols.
Maar genoeg over mijn onderweg winst, nog steeds tevreden met de TWCO? Hoe is de lume?
thnx jongens klopt is allemaal waar (inclusief op zn tijd afrossen).
Zit echt al aan mn tax voor dit jaar. Misschien zomer '13. Hij zit wel in mn kop dus dat is goed!
thnx jongens klopt is allemaal waar (inclusief op
zn tijd afrossen).
Zit echt al aan mn tax voor dit jaar. Misschien
zomer '13. Hij zit wel in mn kop dus dat is goed!
gewoon doorpakken, heb je tevens je pronkstukje uit je collectie