Wat nu volgt is een vieze Schaamteloze plug: iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe.
Nog vier likes en ik heb er een badge bij! Wie maakt me los?
Wat nu volgt is een vieze Schaamteloze plug: iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe.
Nog vier likes en ik heb er een badge bij! Wie maakt me los?
Leuke review idd. Voor mij nog steeds de beste prijs/kwaliteit horloges. Alhoewel ze de laatste jaren wel flink zijn gestegen qua prijs.
Ik zie ze op Amazon.de nog steeds voor tussen 140 en 200 Euro te koop, of heb jij minder betaald?
Ja, een aantal jaar geleden (2004-2005) kocht je ze voor 45-60 op eBay. Wellicht is “laatste jaren” niet helemaal de juiste omschrijving. Het is overigens niet het enige wat redelijk gestegen is in prijs. Wat gaat de tijd toch snel.
nou bij deze dan een like , en ook om dat t n goed topic is
Yup. Een 2002 re-issue van een 1963 handwinder. Ik was net van Zweden naar Israël verhuisd toen hij het begaf. Weg gegooid, maar een Seiko dealer gereden om een titanium Seiko chrono te kopen in quartz, en nooit meer om gedacht tot ik lid werd van dit forum.
Die Seiko heb ik nog. Kan ik een “elf jaar om de pols” review van doen.
Dank voor deze goede review! Heb er toevallig net vorige week één gekocht en op Lorica gezet. Ben er erg blij mee. Hij heeft een wat fijner formaat dan mijn Oris. Afgaande op je bevindingen ga ik er jarenlang plezier van hebben.