Dit is geen bureau werk. Dit is zware koffers in de bus slepen, duizenden kilometers rijden, zware sneeuwkettingen leggen, kapotte slangen repareren, schoonmaken.
Touringcarchauffeur
Hij zit toch wel het meeste op de originele band. Maar het ligt aan het weer een beetje. Soms zit een Nato gewoon fijn. En een tropic ziet er gewoon gaaf uit! Toch een keer een OG 20 mm tropic aanschaffen. Maar het is ook gewoon een bandenslet😁
Dit dus…
Dat is eigenlijk een klassieke lijnbus. Daar hebben ze een cabrio van gemaakt.
Mooie review heb je geschreven, krasjes boeien je niet verwacht ik. Met lief en leed dit horloge 2 jaar om de pols, gaat natuurlijk nooit meer weg. Daarnaast mooie fotoreportage en heeft die Seiko heel wat km achter de rug .
Ondanks dat je een moeilijke periode hebt gehad, toch een bijzonder verhaal. Interessant zo’n verslag na 600 x dragen. Dank daarvoor, ook voor de goede foto’s
Een prachtig horloge met een indrukwekkend verhaal.
Heb net ook even je voorsteltopic gelezen en gaaf om te zien dat je zelf de uurwerkjes reguleert.
Na 2 jaar en 600 dagen draagtijd ziet het horloge er nog goed uit.
Geniet er van, blijf deze knaller dragen en maak met dit mooie horloge ook veel fijne herinneringen…
Nooit een natte kont of rug gehad hoor . Is jouw bijrijderskant een transformer? Vroeger deden we het gordijntje dicht tussen de chauffeur en passagiers. Dan kwamen er 2 metalen pijlen, een plank en een echte zitting. Pijpen verbinden tussen de stoelen, plank en zitting erop en weltrusten .
En anders was er nog die hele kleine ruimte onder het trapje .
Hahahaha, ook nog steeds de meest gekke prijzen te winnen? Zoals een portable vishengeltje? .
Ja, was een leuke tijd om mee te mogen maken, als jongvolwassene. Lange dagen, maar zoveel vertier!
Enfin, inmiddels alweer bijna 25 jaar samen met mijn eigen binnengehengelde Costa vakantieliefje.